Nuffnang Gadget

January 28, 2011

Model Anak Tudung Aida Khalida ...

harini nak tunjuk model anak tudung Aida Khalida pulak... korang tau tak anak tudung Aida Khalida tu camne... alah, yang ada pin kat depan tu...

 ... macam ni ha.. puas pulak tadi google carik gambar Aida Khalida pakai anak tudung camni, tak jumpe pulak.. camne bole bagi nama tudung Aida Khalida kannnn ...

ni lah model anak tudung tu... tadaaaaaaaaaa...
;
;
;
;
;
;

... comey tak .. ni pandanga dari depan ... 

pastu mama cakap okay, tepi pulakkk ...

... ni pandangan sisi pulak ...

ni semua pasal bangun cepat ... pastu kacau-kacau mama nak pakai tdung... pastu sibuk nak pakai tudung jugak... terus mama suhh jadi model... puas cakap adam boy, mana boleh pakai tudung... pastu adam cakap "nanakkkkk.." hehecomeyyy ajer..

semalam mama feeling-feeling Fatin Liyana, harini mama feeling-feeling Aida Khalida pulak heheh....

... eh, cam Aida Khalida takkkk muahaha...

huh, cepat betul aku ni terpengaruh dengan fesyennnn...

dah-dah gie buat kerja...

eh, cop-copp... sape nak ambik saya jadi model tudung angkat tangan muahaha... dussss,h dushhhh ....ambik kau sekali Alycia... perasannnnn...


8 yang komen:

Sidratul Muntaha said...

ahaha
yg tak tahan tu mak pun interpreme sekali
muhahhaha
tapi dua2 cantik la!!
pada mata bapak dan suami,tentulah kan?!

CikSembang said...

phuh .. kulit cantik giler.. cam cucuk botox la.. caya lah..haha akk gurau je yek

cantekk said...

hahahahahah =D

tak tahan, tros gelak tgk pic adamiatul pakai todong tu...hahaha...
addoy la...
cepat2 la branak femfuan...

haha

LyNn HaMzAh said...

alycia pakai fesyen tudung mcm mana pun tetap okey...kalau lynn pakai sure makin bolat la muka lynn nie...

@in said...

adam ni sebijik tul muka cam papa dia ek... sebijik seketul betulll...

kak, muke bentuk comel, semua pakai cantik.... ihik...

chugie said...

ahahaha.. x pasal2 adam jadi model cilik! ekekeke..

mekchu said...

adamiah yang comel... hahaha.. nak pulak dia posing tu kan... gerammmm je...

♥ Anje a.k.a Mama_Balqis said...

orang cantik pakai ape pun cantik kan...

Copyright © 2011-2016 Reserved to MyAlycia's
Copyright 2007 - 2016 © MyAlycia :: Best viewed in Google Chrome
Design by Azhafizah.Com