Nuffnang Gadget

February 26, 2011

Adam Balajar Tiup Lilin...

ni sesi nak ajar Adam tiup lilin... sebab tak lama lagi ada event Adam tiup lilin hehe... Takdelah, ni saje buat small celebration masa hari besday Adam tu... kebetulan alycia nak balik kampung rumah mak lepas kerja... lagipun kat rumah mak alycia ada anak buah alycia... tua setahun dari Adam... nama dia Bismi ... Adam panggil kak mie... tu yang suruh kak mie tunggu Adam sampai... nak tiup lilin sama-sama...

kebetulan masa carik kek jumpa pulak kek upin ipin ... terus beli... sebab tau Adam mesti suke...

... siap ada 2 batang lilin = Adam 2 tahun ...

... okay, ready nk tiup lilin ... yang tu lah sepupu Adam = Kak mie ...

sayang pulak papa takde time ni ...biasa lah papa, bz... papa tak balik sebab Jumaat malam biasanya ada TT kat Bangi... tapi yang betul-betul nanti mestilah papa kena adakan..

... potong kek pulak ...ni pun mama nak prektis potong kek untuk Adam hehe ...

... pandang kamera Adam... nasib Adam nak pandang ...

... last picca mama with Adam n kak mie.... berangan dah ada anak 2 dah ... alhamdulilah kalau dapat sepasang camni ...

chayok2 Mama Adam... tahun ni bole proses....tahun depan nak dapat gegurl lak ...opps, apa kaitan pulak ni dengan topik besday Adam hehe...


6 yang komen:

♥♥P.i.n.K.y MoMMa♥♥ said...

babe..my miqa pun suka sgt lar upin ipin..bab tiup lilin nih..smua org nye besday ke anniversary ke..dia jg lar tkg tiup lilin hehe..tggu adam plak pas ni cmner ye..

ehem2 mcm dah ada je hikhikhik
eppy weekwend to u too darl!

cantekk said...

bebeday pipin!!!
eh? adam ... hihi

Farra Dhelina said...

alah kk, tk slh pasang angan2, moga2 dpt girl lak..org doakan!! aminnnnnnn ;)

✿etiey erywan✿ said...

hmmm... kena kerja gigih nih... hehhe! azam tahun 2011 tercapai pd 2012. amin

Nana said...

comei nye kek dadam..
sweet kaler biru

mekchu said...

ada gmbr najmi tiup lilin umur 2 thn.. terkeluar2 air liur.. basah kek.. hahaha.. so sweet..

Copyright © 2011-2016 Reserved to MyAlycia's
Copyright 2007 - 2016 © MyAlycia :: Best viewed in Google Chrome
Design by Azhafizah.Com