Nuffnang Gadget

February 14, 2011

Adam nanti ganti balik mama punye ....

kisah di suatu pagi yang tenang ...
mamanya sedang bersiram di bilik mandi...
anaknya bermain-main di luar ...
mamanya enak bermain buih sabun sebab anaknya senyap kat luar ...

bila mamanya keluar dari bilik mandi, terus mamanya mengucap panjang ...
"Ya Allah Adam... buat apa ni"...
muka si anak dah pucat-pucat takut kena marah....
sebab rupa si anak dah jadi macam ni ha....
;
;
;
;
;
;
;
... mama saje letak picca besar2.. biar papa tgk haha ...

habis day krim mama Adam... baru ajer mama beli.. belum pakai lagi huhukk..
terbang duit mama 60 hinggitttt...

nanti Adam dah keje ganti balik day krim mama tawww huhu...

notakaki : Esok cutikan... selamat bercuti .. dan Salam Maulidur Rasul ...


11 yang komen:

ieda said...

ya tuhannn
terperanjat akak tgk ekekekek
sabor jerlahhh
waa lepas nie mama kena letak tinggi lahh semua bedak2 mama tuuu ekekkek

Farra Dhelina said...

anak ni klu senyap ,mmg lah ade pojek baik yg diorg buat kan..sabar je lah kan..hehehe

slm maulidur rasul kak..

Adlin a.k.a Kyra MomS said...

alahai adam hehehe terkezutt unty tgk..ni kalau geng ngan kyra adam leh teyeh krim tu kat muka kyra..diam2 diaorg ni mmg ada je keje yg diaorg tgh pk nk buat hahaha..clever adam sure biasa tgk mama bermekap ni kan..

salam malidur rasul bi..selamat bercuti hehe

Faizaharis2 said...

larrrr....apo ko buek adammm oi....
sabar byk2 ye mama....

mama uzma said...

hahaha
adam noti la...kiut je dia wat projek senyap2...bdk bijak mmg camtu kak

mekchu said...

tak boleh langsung biarkan sekejap kan.. kadang2 terlupa jugak nak letak tnggi2.. lantak..... nnti jgn lupa ganti balik!!

Mama AA's said...

salam kenal...
die tingin jadi hantu kak limah kut hahaha
sobayola... anak sya pun Adam namanye sgt pandai berkata2 hingga mamanye x terkata...
p/s kite dah follow, follow kite blk ye? tq :)

✿ etiey ✿ said...

hahahhaha.. gelak! pandai adam.. padan muka mama kan. hehe... sape suruh letak bagi adam boleh amik kan.. tp tak pe, adam janji nanti adam ganti 10 lori krim tu nanti.. heheh..
kelakar la zura!

MaMa CyDa said...

Ya Allah Adam .... dah macam zombie kg pisang dah auntie tgk awak nih ... hu3

LyNn HaMzAh said...

huhuhuhu...sabar jer la mama adam...

cantekk said...

hahaha....
baru punye ye...
ape kata dadam testing dlu..patu selebihnya mama... ;-D
*ganti tetap ganti ye

Copyright © 2011-2016 Reserved to MyAlycia's
Copyright 2007 - 2016 © MyAlycia :: Best viewed in Google Chrome
Design by Azhafizah.Com