Nuffnang Gadget

February 10, 2011

Aku Dah Jadi Nenek Lah ...

ni kejadian hari Sabtu lepas ... alycia, en ajip dan Adam menghadiri Majlis Cukur Jambul Baby Intan Nurul Hasanah kat Jelatek ... baby Intan ni dah pangkat nenek dah kat alycia... fuiyoooooo, wa dah jadi nenekkkk ... nenek vouge hehe ... macam mana ekkk bole jadi nenekkk?? sebenarnya mama Intan ni adalah anak buah pada sepupu en ajip, nenek Intan ni sepupu dengan sepupu en ajip ... so, maknanya en ajip jadi atok pada baby Intan... dan aku jadi nenek pada baby Intan... dan Adam dah jadi uncle Adam ... ha, korang faham tak... kalau tak faham pun buat-buat lah fahammmm....

nak dijadikan cerita, alycia dah siap-siap dressing dah nak pergi dengan baju dan tudung pepel ... sekali baru en ajip baca sms yang mama baby Intan hantar kata tema merah hitam... alamak, malas la nak tukar baju... belasah ajer lah dengan tema pepel ... sekali sampai-sampai takde pun orang pakai baju ikut tema... fuhhh, selamat... 

... inilah Baby Intan Nurul Hasanah ... tido ajer dia dalam buai ...

... comeykan bebaju gaun pink ... bila tengok baby gegurl pakai baju gaun, gerammm ajer.. tak sabar nak dapat baby gegurl hikk ...
 
... ni kengkonon nak gambar dengan baby ... tapi baby tido... so belasah ajerlah ambik gambar mendongak camni ...

... posing with Mama Baby Intan ... Nenek alycia dan uncle Adam hehe ... Adam suka tawww takmo pandang kamera...

... ha, ni baru uncle Adam pandang kamera ... nasib nenek alycia dan mama Intan posing baik punya ...

wahhhh, bila pulak nenek Alycia nak dapat baby gegurl pulak... opsssss...


4 yang komen:

Sidratul Muntaha said...

ahah
samalah mcm aku
tpi aku nenek sedara la..
akak sepupu aku beranak masa umur aku 9 thun
muhaha
la ni aku dah lebih dari 10 cucu sedara
kih kih kih

[-suziey-] said...

umangaih..dh jadi nenek..muda btl nenek..emm keturunan aku xsmpai lagi utk aku dpt gelaran nenek..hahaa

Nana said...

comei nye zura
pakai klip tu

Putri_Aizat said...

ni nenek vogue nih...hehe...

Copyright © 2011-2016 Reserved to MyAlycia's
Copyright 2007 - 2016 © MyAlycia :: Best viewed in Google Chrome
Design by Azhafizah.Com