Nuffnang Gadget

February 17, 2011

Apa Beza Kat Picca Ni???

Picca Pertama 

Diambil pada 23 jan 2011 (masa tema safari World)
Berat = 49 kg

Picca Kedua :

Diambil pada 12 Feb 2011 (masa Karnival WOW)
Berat = 46.5 kg 

Apa rahsianya aku dapat turunkan berat badan dalam masa 3 minggu??

Nak tau takkk??? Tunggu lepas ni hehe (suke buat entry tanye-tanye)


10 yang komen:

mamaacha said...

bestnyer.....

Ogy said...

wahhh tahniaahhh...
mama nk kurus gak..tp takmo kuruskan badan..nk kurus tang pewott dgn pipi ni je...buleh ke gitu...huhu

Nad @ MamaZakwan said...

wah, hebat!
cepat2 nk tau gak..haha!

mekchu said...

beza nya gambar 1st tu nmpk beseri, gmbr kedua nmpk muram... sbb gmbr 1st tu ada mekchu :).. hehehe... cepatnya turun berat.. gi swimming ke?

♥♥P.i.n.K.y MoMMa♥♥ said...

nak kurus jugakkk..hukhukhuk..

✿etiey erywan✿ said...

wah zura. jeles! i nih ahh gigih naik cam ner tuh. huhu

Puteri Mona said...

mak tau apa ngahsianyaaaaaaaaaaaa :) nak mak reveal ke? ahaqs

ieda said...

ha best2 ..
share aar dikkk
mana tahu leh praktikkan :)

ezan said...

cepat2 update.. nak tiru gak. ezan dah gemuk ni. :'(

Farra Dhelina said...

ewahhhhhh PB yerrrr..

Copyright © 2011-2016 Reserved to MyAlycia's
Copyright 2007 - 2016 © MyAlycia :: Best viewed in Google Chrome
Design by Azhafizah.Com