Nuffnang Gadget

February 2, 2011

Dapat Hadiah dan Menang Saguhati ...

Isnin lepas ada yang bagitau ada parcel kat Admin ... dalam hati dah boleh agak dah hadiah apa ... inilah hadiahnya ....

 ... Alicia Rosea Food Container ...

Kemenangan cabutan bertuah 1 untuk ApenIdariana Anniversary Giveway ... tq tuan Penganjur = Apenldariana ... memang suka sangat ... comeyyy... ke sebab nama mangkuk tu Alicia Rosea, so alycia menang hehe... 
dan harini baru dapat tau alycia memang hadiah saguhati Mamawana 1st Giveaway ...  keputusan penuh kat SINI ...

... dapat ang pow RM 5.00 .. okaylah kan rezeki sempena CNY hehe ...

kemenangan ke-2 untuk 2011 dan pertama Februari 2011 (eh, memang ker.. tak kisah lah dapat duit maknanya menang gak lah kan hikhik ...


6 yang komen:

mummy_ayu said...

tahniah..dpt hadiah raya cina lagi..

@in said...

Tahniah ek...

suka benor la tu... nama mangkuk pun sama...hehehe....

..:: k i n a k O y u @ m a m a ' a D a m ' ::.. said...

TAHNIAH yew...bertuah betOl dia nie. hik...

mekchu said...

zura, kena wat entry 'kemenangan saya'.. dah banyak kali sangat menang.. jelessss

Mama Zharfan said...

congrats yer :)

Nia said...

murah rezeki dia ya.. alhamdulillah!

Copyright © 2011-2016 Reserved to MyAlycia's
Copyright 2007 - 2016 © MyAlycia :: Best viewed in Google Chrome
Design by Azhafizah.Com