Nuffnang Gadget

February 18, 2011

Happy 2nd Besday To ADAM ZIKRY ...

Lokasi kejadian..heheh..Hspital Serdang..

Adam Zikry...

Kuat tdo..
Comelnya bby mama ni...
Ikut rupa sapa ek...?
Pd 18.02.09..


Alycia selamat melahirkan babyboy bernama ADAM ZIKRY jam 6.52pg


Berat bby adalah 2.69kg
Tinggi adalah 47 cm
Syukur ke Hadrat Illahi atas kurnianNya yg tak terhingga..
Alycia n baby berada dlm keadaan sihat walafiat

-------------------------------------------------------------------------------------------------
Inilah entry pengenalan kelahiran Adam Zikry yang ditulis oleh en ajip ... dan pada hari ini 18.02.2011,genaplah usia Adam Zikry 2 tahun ... syukur alhamdulilah, kami sama-sama dapat merasa nikmat menjadi mama & papa pada Adam Zikry ... mama dan papa sentiasa mendoakan Adam Zikry menjadi anak yang baik, anak yang cerdik pandai... yang dapat banggakan Mama dan Papa ... yang akan mendoakan Mama dan Papa bila kami dah menutup mata nanti... Insya Allah, mama dan papa akan didik Adam Zikry menjadi insan yang berguna... Insya Allah ....

Mama & Papa sayang Adam Zikry ...

notakaki : haritu tengok drama Ahmad Muhamad kat TV3...pengajaran drama tu kena panggil anak dengan nama penuh ... barulah nama tu jadi makna buat anak tu... lepas ni akan panggil Adam Zikry kat Adam...

Makna Adam Zikry - Adam =Nama Ikutan Nabi, Zikry = Ingatanku, Kenanganku

 ... Adam masa usia 5 bulan ...

... Adam yang dah 2 tahun ...





11 yang komen:

SiKecil Yang Nakal said...

syukur atas kurniaan Dia..
syukur ada Mama n Dadam
2 tahun bersama...bahgia je..

muga anak papa ni jd anak yg baek..soleh..amin..
insyaAllah..kita didik Adam sebaik mungkin.ilmu dunia dan akhirat...termasuk ilmu photographgy..eheh

SELAMAT ULANG TAHUN KELAHIRAN ANAK KESAYANGAN PAPA...LUV U SO MUCH..


~aku yg xde bg pape adiah kt Adam..huhu~

*azni* said...

slmt ulang thn kedua dadam..jd la anak yg soleh kepada ibu dan ayah..

Nana said...

happy beday dadam...
semoga jadi anak yg soleh..amin2

✿etiey erywan✿ said...

hmmm happy besdya boy handsome. ehh lahir tak tinggi mana erk. sekarang tinggi ngta adam berbanding eysraf. huhu.. muachhh!

bila nak bagi adik kat dadam ni? hehe

Alin Marlini said...

HEPPY bEFDAY BUAT ADAM. MOGA MENJADI ANAK YG SOLEH.AMIN

mummy_ayu said...

happy buzzday Adam Zikry...sama ngan nama Ian..ada Zikry....
semoga menjadi anak yg soleh, panjang umur, sihat & gembira selalu, murah rezeki, and jadi abg yg baik...emmm...signla..kasi la adik kat adam...dah 2 tahun nie..just nice..he he he..

mummy_ayu said...

happy buzzday Adam Zikry...sama ngan nama Ian..ada Zikry....
semoga menjadi anak yg soleh, panjang umur, sihat & gembira selalu, murah rezeki, and jadi abg yg baik...emmm...signla..kasi la adik kat adam...dah 2 tahun nie..just nice..he he he..

LyNn HaMzAh said...

happy birthday adam...moga jadi anak yang baik yer...

mekchu said...

alamak... tak boleh la mi-cah mi-cah erk lepas nih... hehe.. guna utk tulisan kat blog aje..

Happy 2nd Birthday adam... grow up to be a champion ok..

Farra Dhelina said...

hpy bday adam!!

cantekk said...

bebeday dadam!!!!
pipin pipin!!!
mama mama!!!
hahahaha ;-D

Copyright © 2011-2016 Reserved to MyAlycia's
Copyright 2007 - 2016 © MyAlycia :: Best viewed in Google Chrome
Design by Azhafizah.Com