Nuffnang Gadget

February 8, 2011

Happy Anniversary To Baby & Boboi ...

Happy 3rd Anniversary  to Baby & Boboi ... ehhhh, sape pulak Baby & Boboi ni...
;
;
;
;
;
;

inilah Baby & Boboi a.k.a Alycia & En Ajip hikkkk ... sebenarnya ni nama kami guna kalau on9 kat fesbukkkk... pastu macam besttt pulak kan panggil Baby & Boboi .... terus lekatt ... uwekkkkk.. sengal....

tu lah pasal semalam keluar entry Dulu dan Kini tu... memandai ajer si canteqq buat spekulasi aku peknen... blum rejeki la Adam nak dapat adik... memang tingin nak tambah sorang lagi... nak gegurl lah pulak hihi...

Jom imbau kenangan anniversary kami harini ... kami dinikahkan pada tanggal 080208 (cantik tak tarikh tu)... harini 080211 = Anniversary yang ke-3 ...

tiada apa yang diimpikan oleh setiap wanita yang dah bergelar isterikan... selain hidup bahagia bersama suami dan anak tersayang ... alycia sentiasa berdoa semoga rumahtangga yang kami bina berkekalan ke akhir hayat ... Amin...

Sekarang, dah 3 tahun kawin... dah ada orang ke-3 dah.... ni ha....
;
;
;
;
;
;
;

... Adam Zikry ... buah hati kami ... kami sayang kat Adam... mwahhhhh....


12 yang komen:

♥ Anje a.k.a Mama_Balqis said...

wah so lomantik k...semoga jodok berkekalan & bahagia selalu...alycia dah register HB tak?

Nana said...

happy aniberseri korang...

LyNn HaMzAh said...

happy anniversary buat alycia dan hubby yer...moga kekal bahagia hingga ke akhir hayat...

~~@lyci@~~ said...

anje :
tq anje.. amin.. alamak, blum lg lah huhu..

nana :
tq ;)

lynn :
amin.. tq lynn ;)

mizz-siti said...

Happy anniversary zura & ajip..

ezan said...

happy anniversary to both of u.. sweet couple la korg ni. i like.. :)

~~@lyci@~~ said...

tq ct & ezan ;)

mekchu said...

ehh... dah terlambat sudaaa....

happy belated 3rd annibeseri to baby & boboi... double Bee gitu... 3 tahun 3 orang... 4 tahun, 4 org tau.. amin..

mekchu 3 tahun baru keluar mi-cah :(

✿etiey erywan✿ said...

heh.. lbh kurang jer aniversary kita cik zura. happy aniversary.. jemputlah ke blog kita ;P. kim salam kat dadam erk.

~~@lyci@~~ said...

mekchu :

haha.. bahye stmt tu.. 4 tahun 4 org..

etie :
haah.. selang 1 hari jerkan anniversary kt..

cantekk said...

epi nibeseri!!!!
mintak2 taon ni bby gurl...
hehekk...sempat lagi ni...
berusaha! ;-D
hehe

Elin said...

happy anniversary dear..:)

Copyright © 2011-2016 Reserved to MyAlycia's
Copyright 2007 - 2016 © MyAlycia :: Best viewed in Google Chrome
Design by Azhafizah.Com