Nuffnang Gadget

February 18, 2011

Jawapan Kepada Picca Itu Adalah....

okay ... jawapan kepada Picca ini adalah .....

;
;
;
;
;
;
;

Premium Beautiful (PB)

korang tau pasal PB ... nak tau lebih lanjut pasal PB ....

korang tinggalkan komen kat sini ... kang aku cerita panjang lebar, pastu korang cakap elehhh, nak promote lah tu... bukan-bukan... aku bukan promote saje-saje nak jual barang... PB ni aku dah pakai dan aku dah rasa kesannya kat aku lepas 4 bulan aku pakai ... dan aku yakin dengan PB... lagipun, alah membeli menang memakai ... boleh guna seumur hidup... diulangi.. SEUMUR HIDUP ... kecuali kalau rosak dan koyak, memanglah kena beli baru..

tunggu next entry pasal PB ...

kalau tak sabar nak tunggu, nak tau lebih lanjut lagi... just emel alycia : deqya2000@yahoo.com


2 yang komen:

✿etiey erywan✿ said...

wah hebat.. zura.. ada tag contest for u! walalalal

Nad @ MamaZakwan said...

owh PB la jawapannya ek?
ala..teringin bebeno tapi mahai la..kn?
papazakwan sure reject awal2 punye la wpun proposal baeeek punyee, huhu!

Copyright © 2011-2016 Reserved to MyAlycia's
Copyright 2007 - 2016 © MyAlycia :: Best viewed in Google Chrome
Design by Azhafizah.Com