Nuffnang Gadget

March 19, 2011

Besday Bash Adam - Part 3....

amboiii... berpart-part nak habiskan entry besday Adam... maklumlah dah laki sendiri jadi photogh, maknanya berlambak-lambak lah gambar... smpai naik juling bijik mata... so, yang ni nak tepekkan picca posing sama-sama... actually besday bash Adam ni alycia jemput family + geng Merayap ajer... itu pun hanya 2 orang ajer Geng Merayap yang dapat datang... yang lain ada hal ... apa-apa pun terima kasih kerana sudi datang yer Tini & Mona...

jom layan piccas!!

--- ni bersama family alycia ... Alycia, Umi (adik no.2), nekma dan Acu (no.4)---

 
--- gambar kami 3 beradik pompuan... siapa paling cun ;p ---

--- yang kiri tu Ibu Adam (pengasuh) ... dan kanan tu Mona (Geng Merayap) ---

--- With Tini (Geng Merayap) ... Cik Puan Tini nilah yang keluar LIVE kat WHI TV3 tu... kelas kannnn ---

 --- Ini hubby Cik Puan Tini dan the hero = Hariz ---

---  ni Mona (Geng Merayap) with the heroes ... nasib jadi gambar kau Mon ---

--- With Mona...suka lah picca ni... nmpak mcm matching dan manje2 giteww... awww ---

kalau dah namanya blogger mesti nak berposing kan... korang pun camtu tak....

a.L.y.C.I.a

7 yang komen:

Farra Dhelina said...

ala tetinggal cite bday adam ni..

Kaspersky Seller said...

Salam hot mama. tumpang lalu ye. jom shopping2 kt blog saye. jgn lupe promote kt member2 ye.tq :)

Cheap Kaspersky Online Store - Click Here!

-plz forward- :)
http://cheaper-kaspersky.blogspot.com/

Reen Azreen said...

yeay..bangga gambar acu ade di situ yer..sekian

mama tisya said...

busday adam wt kt arl powerbowl..sambil2 main bowling ke??

tini tu kwn seforum...tp kalo ckp kt die mayb die tk ingt kot..tp die tau nama kita 'eryn PCm' kalo sebut mama tisya mayb tk kenal kot

..:: k i n a k O y u @ m a m a ' a D a m ' ::.. said...

hai mama adam...

best bila dapat merayap dengan geng merayap kan? jeles kina...huhuhuhu

✿ etiey erywan ✿ said...

alycia memang hot mama!!! huhu.. mana tag yang? tak jompa huhu

Cute MuM said...

kat boling alamanda ker?
dah blogger mestilah nak bergambar..hihi..

Copyright © 2011-2016 Reserved to MyAlycia's
Copyright 2007 - 2016 © MyAlycia :: Best viewed in Google Chrome
Design by Azhafizah.Com