Nuffnang Gadget

March 31, 2011

Follower ke-100 ...

wahhhh.. sukanya pagi ni sebab tetiba dapat tau Dapat Hadiah Misteri Tapi Tak Berapa Misteri Untuk Follower ke-100 ... follower kat mana pulak ni??? alah, alycia jadi follower ke-100 kat Blog Contest Adlin a.k.a Kyra Mom ... 

-- ni bukti dah jadi follower ke-100 --

dan Adlin dengan rela hatinya bagi hadiah misteri tapi tak berapa misteri kat follower ke-100 .... tadaaaaaaaaa...

-- ni lah hadiahnya... comey kan --

sukenyaaaa... terima kasih yer bie (nama manja ngan Adlin) hehe ... 

-- picca bersama Adlin & family masa jumpa di Floria tahun lepas --

Kemenangan ke - 7 bulan Mac 2011(eh, hadiah follower pun menang ker.. alah, dapat hadiah kira menang jugak lah kan hihik tak aci) ..

Kemenangan ke -12 tahun 2011 ...


a.L.y.C.I.a

3 yang komen:

cik ayin said...

wahh..bestnya dpt hadiah

Adlin a.k.a Kyra MomS said...

hahaha b u letak pic lama tu gemoookkknyeee i hihihi...
tu la suka2 tuk happy kan pengikut apa salahnya bg hadiah kan...

mummy_ayu said...

tahniah!!..tu la baca tadi kat blog lin....

Copyright © 2011-2016 Reserved to MyAlycia's
Copyright 2007 - 2016 © MyAlycia :: Best viewed in Google Chrome
Design by Azhafizah.Com