Nuffnang Gadget

March 24, 2011

Homestay di Putrajaya...

 korang nak carik penginapan di Putrajaya??? nak sewa hotel macam mahal kan... apa kata korang carik Homestay... kat sini alycia nak iklankan homestay member alycia punya  di Putrajaya...


Sakura Homestay, Putrajaya menyediakan penginapan alternatif berkonsepkan rumah kediaman yang selesa kepada pengunjung yang datang bercuti / melancong / berkursus / bermesyuarat / dll. ke Putrajaya.

Menepati keperluan pengunjung, Sakura Homestay Putrajaya menyediakan 3 bilik tidur,2 bilik air, ruang tamu dan dapur. Bilik dilengkapi dengan penghawa dingin dan kipas angin, katil ,almari dan keperluan solat.Televisyen di ruang tamu (Astro) dan bilik tidur utama, seterika dan keperluan dapur seperti cerek elektrik, peti sejuk,microwave,pembakar roti, pinggan mangkuk dan lain-lain. Kemudahan tempat letak kenderaan di depan rumah.

Ni bilik-bilik yang terdapat di Sakura Homestay, Putrajaya :

-- master bedroom --

-- 2nd bedroom --

-- dining hall dan living room --

yelah kan, kalau korang duduk jauh ada kursus ker... nak melawat saudara ker.. nak bercuti ker... mahal nak sewa hotel.. so, bolehlah sewa himestay.. lebih jimat...

Berapa harga 1 bilik ??
RM 70.00

Berminat?
Hubungi HAFIZ (019-383 2880)

a.L.y.C.I.a

4 yang komen:

Farra Dhelina said...

murahnyaa..eloklah kan..

Nana said...

wah murah je kan
bagus ni
kot sape2 org laur kl nk trn
pjaya
molek la sewa chalet ni

Mama GeeJaa said...

ade homestay jugak kt putrajaya ni br mama tau..haha teruk tul..

mOoN said...

bestnya...nnt datang kL boleh sewa ni... :)

Copyright © 2011-2016 Reserved to MyAlycia's
Copyright 2007 - 2016 © MyAlycia :: Best viewed in Google Chrome
Design by Azhafizah.Com