Nuffnang Gadget

March 10, 2011

Picca Budak Kecik Tu Adalah...


kat entry Sama Tak ni ramai yang berteka-teki... picca sebelah Adam tu picca siapa ... alycia ker.. en ajip ker... 

kita kasi zoom skitttt picca ni ...


dan pemilik picca kat atas tu adalah milik ....
;
;
;
;

tadaaaaaaaaaa...


Alycia!!

Beza tak picca dulu dan sekarang hehe... memang lah bezakan... dulu budak kecik... sekarang dah besar... tapi kebanyakan yang komen kata banyak sama tang mata, hidung, dahi dan mulut....


--- Alycia dan Adam... sama tak hehe ---


8 yang komen:

♥♥P.i.n.K.y MoMMa♥♥ said...

yayyyy saya betul..
sama dgn mama dia!
eh mama ke kakak? =)

cik ayin said...

sama la...versi lama n baru.. :)

AkmaFaizal said...

ha ah la..sama2.. :)

ieda said...

adam ada ikut ayah sikit kutt ... tang idung pun x sama .. tapi alis mata sama :))

Adlin a.k.a Kyra MomS said...

org tua2 kata kalau anak lelaki ikut muka mama mmg sejuk umah tu hehehe maknanya anak ikut cakap mama..mudah-mudahan adam jadi anak yg baik pada family yea...mmg sama pun pic alycia ngan adam hehehe

✿ etiey erywan ✿ said...

hahahha memang sejibik,. bila tengok kt fb semalam... sangat percaya tu gambar adam yang versi di edit. kag kah

shah-kayrul said...

kalau anak laki mesti sebijik muka mama dia la...macam anak kayrul gak...copy paste muka mama dia jugak...hehehehe

Nana said...

ahh la mmg ada iras
adam heheh

Copyright © 2011-2016 Reserved to MyAlycia's
Copyright 2007 - 2016 © MyAlycia :: Best viewed in Google Chrome
Design by Azhafizah.Com