Nuffnang Gadget

April 6, 2011

Adam Dapat kepujian Best Student...

tengahari tadi dapat sms dari Ibu Adam a.k.a Pengasuh Adam ... terus alycia tersenyum...
"salam... Adam dapat Kepujian Best Student dari orang JKM... sukanya saya "...

aikkk, apsal pulak Adam dapat best student pulak?? Adam dah pergi school ker??
sebenarnya tak... Ibu Adam ambik lesen buka taska... so, every month orang dari JKM akan datang sport check modul yang diajar oleh Ibu Adam tu diapply tak kat budak-budak yang dia jaga tu...

so, tadi orang JKM tu datang rumah Ibu dan terus bagi kepujian best student kat Adam... dalam hati aku pandai jugak anak aku ni hehe.... Alhamdulilah...

sms dari ibu lagi ...
" Bila orang JKM tu tanya Adam lagu-lagu yang saya ajar terus dia nyanyi walaupun ambik bunyi yang ujung-ujung ajer... Baca ABC pun dia dah pandai... Alhamdulilah, berbaloi usaha saya pagi-pagi ajar Adam"..

mama pun tumpang bangga Adam... walaupun Adam baru 2 tahun, tapi Adam tajin nak baca, nak color, nak nyanyi... sayang sangat-sangat anak mama... mwahhhhhhhhhh...


-- ni antara class work yang Adam buat rumah Ibu --

Semoga Adam rajin-rajin blajar yer sayang...

a.L.y.C.I.a

2 yang komen:

Anonymous said...

Muga Adam Bijak Selalu..

Likes Father Likes Son...ehehhe..

~aku yg pakai bj melayu di hari Khamis~

Farra Dhelina said...

taniah adam!!

Copyright © 2011-2016 Reserved to MyAlycia's
Copyright 2007 - 2016 © MyAlycia :: Best viewed in Google Chrome
Design by Azhafizah.Com