Nuffnang Gadget

April 7, 2011

Follower ke-400 Yang Bertuah ...

jom kita tengok siapa yang kena.... 
misi pencarian Alycia untuk follower bertuah ke-400 ..
;
;
;
;

-- siapakah itu yang dalam bulatan itu --

Follower yang bertuah adalah ...


Tahniah Pinky Momma ... kenalan baru alycia di alam maya...
seronok berkenalan dengan Pinky Momma ni..
rajin tulis tips2 pasal mekap dan fesyen bertudung..
jangan lupe terjah Blog Pinky Momma..

Nanti Pinky Momma jangan lupa emelkan alycia nama, alamat dan no.telefon yer..
emelkan ke deqya2000@yahoo.com..

Yang lain-lain jangan sedih-sedih... 
takmolah cakap, alah.. nape yang ke 400... apsal tak 100 ker, 200 ker, 300 ker hehe... takpe-takpe, alycia ada berita baik lagi...

kepada semua Follower Blog Alycia, terimalah award yang tak seberapa ni dari Alycia...
tadaaaaaaaaaaa...

Sebagai tanda terima kasih dari Alycia untuk korang semua yang sudi menjenguk Blog Hotmama Wannabe!! yang tak seberapa ni... terima kasih semua!!

Sayang korang... korang memang rockkk... mwahhhh...

a.L.y.C.I.a

5 yang komen:

cik ayin said...

tahniah..keep blogging

♥♥P.i.n.K.y MoMMa♥♥ said...

thanx yang ;)
ok nnt i email..

walaupun bkn kerna hadiah tu..dh lama ku folo mama gorjes ni ;)
sgt baik ati & jeles badan mama adam maintain selim melim...
dtg ganu roger ye..tenkiu tenkiu again..

ieda said...

aa nanti nak terjah ..
congrats dik dah ramai follower .. :))

eb ezrin2 said...

xmo xmo... nk hadiag hgaks... hik3... ;p
tq yer.. :)

MaMa CyDa said...

maceh .. nnt aku amik ...

tag ko join GA, kat sini yek ...
http://cydaacmecontest.blogspot.com/2011/04/april-giveaway.html

Copyright © 2011-2016 Reserved to MyAlycia's
Copyright 2007 - 2016 © MyAlycia :: Best viewed in Google Chrome
Design by Azhafizah.Com