Nuffnang Gadget

April 18, 2011

Hadiah Besday...

wah wah wah... mentang-mentang harini besday ... nak jugak tayangkan hadiah besday ekkk ... takdelah, hadiah besday dari orang tu lum dapat lagi... suprise suprise hikhik... yang ni hadiah besday beli untuk diri sendiri dulu....


Tadaaaaaaa... cantikk tak... actually beli last week time pergi shoping dengan Adam... berkenan terus rembat... konon-konon macam beli hadiah besday lah jugak ni ... Alycia memang ada members card PADINI... so, setiap bulan April mesti dapat besday card dari PADINI ... dengan besday card tu bole dapat diskaun 30% ... so, gunakan lah kan... siapa nak bagi diskaun 30% kan... 

dan harini pun dapat lagi 1 hadiah besday dari Zue  sebab menang Airel Zafri 3rd Besday GA ... tq pada Nana yang inform... timakasih yer untuk Airel yang pilih anty... macam tau-tau ajer harini besday anty hikhik... keputusan penuh kat SINI ... Nana pun menang untuk entry kreatif.. tahniah Nana .. ni nak ambik aura Nana sempena besday Alycia ni... fuh fuh, amin....


ni hadiahnya :

-- key chain dari Kuantan --

Kemenangan ke-6 bulan April 2011 ..
Kemenangan ke -18 tahun 2011 ...

a.L.y.C.I.a 

7 yang komen:

♥ aNJe a.k.a MaMa_BaLQis ♥ said...

wah shantek beg, kita kalo pakai beg putih sure kotor punyer happy belated birthday...

Nana said...

tahniah heheh
hepi beday tau lupe nk wish tadi haha
sebok nk kasi tau menang ga
lupe mau wish
lawo beg!

♥Leily|Ummi Alya Husna♥ said...

wah, dpt adiah henbeg lagi..
shantek, sy suke pattern gitu..
neway, epi besday dear!!!!

syanasaid said...

cun beg!!!

SiKecil Yang Nakal said...

uih...nape pa x perasan ada bag baru ek..
ma sorok dr pa ek..

adiah dr pa..nnt..tunguuuuuu...


~aku yg terlelap nk wish besday kul 12mlm~

Adlin a.k.a Kyra MomS said...

amboi handbag glemersssss...sesuai tuk hot mama hehehe..

wah menang lagi b...mmg bertua la 18kemenangan tu tu thn 2011 cayalah..

♥MiZz-siHa♥ said...

happy birthday zura....
birthday kt same la bln 4...

Copyright © 2011-2016 Reserved to MyAlycia's
Copyright 2007 - 2016 © MyAlycia :: Best viewed in Google Chrome
Design by Azhafizah.Com