Nuffnang Gadget

April 15, 2011

Hot Mama Melayu ...

siapa Hot Mama... aku kahhhh ... hahaha... sebenarnya pagi ni nak tergelak bila tengok kata kekunci kat Nuffnang ... 

-- nampak takkk ... ada wording Image Hot Mama Melayu haha --

wah, tak sangka ada jugak orang carik gambar Hot Mama kat blog Alycia ni kan hehe... tau lah blog aku nama Hot Mama hehe... sebenarnya kenapa aku letak nama blog aku Hot Mama Wannabe tu... 

ceritanya bermula masa lepas aku pantang tu dulu, aku beli majalah Intrend yang cover depan tu Erra Fazira ... kalau tak silap aku keluaran bulan 7, 2009 ... time tu kan aku baru lepas pantang lepas beranak kan si Adam ... Erra Fazira pun time kat majalah tu aku tengok cun-melecun sehhh... macam anak dara... walaupun sama ajer baru lepas bersalin macam aku... kalau tak silap aku tajuk majalah tu masa tu Fabulos Mama kot... dan-dan bila baca Intrend lepas tu, berkobar-kobar semangat nak jadi cun-melecun dan bergaya macam Erra... walau pun dah jadi mama... tu yang tetiba tercetus idea nak guna trademark Hot Mama Wannabe tu... start beli Intrend tu, terus aku membeli Intrend sampai sekarang... siap nak jadi model Intrend lagi hikhik ...

-- tengok tengok... perasan nak jadi model Intrend hehe --

semoga aku akan terus sukses menjadi Hot Mama hahahha... perasan lah kau Alycia oiiii... saje lah berlawak jenaka pagi Jumaat ni... harini kan last keje... esok dah cuti... jadi kita enjoyy dulu !!


Salam sayang dari Hot Mama ... mwahhhhh ;)

a.L.y.C.I.a 

5 yang komen:

eB ezrin said...

ok aper? ;.p
eh camner nk wat kater kunci tuh?... nak carik graf tuh kat ner?... eB blur nih.. ;p

Nana said...

mmg hot pon ok ..hehee

Cute MuM said...

alycia memang hot mama pon.. semua gambar cantik2.. mana tau satu hari jadi cover majalah intrend tue..
hihi..

♥MiZz-siHa♥ said...

mmg hot mama okey...hehehe

MaMa CyDa said...

ko mmg nyer hot dr dulu lagik .... series tau ... aku ikhlas nih ^_^

tag ko join GA kat sini
http://cydaacmecontest.blogspot.com/2011/04/6th-anniversary-ga-kakyongcom.html

Copyright © 2011-2016 Reserved to MyAlycia's
Copyright 2007 - 2016 © MyAlycia :: Best viewed in Google Chrome
Design by Azhafizah.Com