Nuffnang Gadget

April 12, 2011

Semoga Adam Jadi Anak Yg Soleh... Amin..

ni kejadian malam semalam...
lepas makan malam dalam pukul 7.00 lebih tu alycia kemas-kemas kat dapur..
pastu sapu-sapu rumah sikit...
dah abis plan nak pergi mandi...
sekali rasa macam senyap ajer...
mana pulak pergi Papa ngan Adam nihh...
rupa-rupanya....
;
;
;
;

-- tengok Adam tengah ikut papa semayang Maghrib .. ambik gambar senyap-senyap.. nanti dia nampak --

-- ni nak sujud pulak ... orang semayang lurus saf... ni tak, Adam semayang mengadap papa hikhik --

tak kisah lah Adam oiiiii... janji Adam pandai nak ikut sembahyang...
sejuk perut mama tengok Adam camtu...
Mama doakan Adam jadi anak yang soleh yer sayang...
Aminnnn...

a.L.y.C.I.a

12 yang komen:

♥♥P.i.n.K.y MoMMa♥♥ said...

aduhhh so sweet la kamu adam..
tapi tahan plak kan papa dia x tergelak kat sebelah..huhu..

Anonymous said...

muga Adam jd anak yg soleh..mengerjakan arahanNya..amin..


~aku yg suka solat magrib sama Dadam~

Cik Nathrah said...

wah sweetnye adam. semoga jadi anak soleh.amin

♥siEha♥ said...

moga jadi good boy yea...
budak zaman skrng akan perhati n ikut ape yg orng dewasa buat...cepat mereka kan..

Nana said...

ehhehe comei
sama la
klw nk amek gmbr damia semayang
kena nyorok2
klw tak dia xnak heee

Adlin a.k.a Kyra MomS said...

alahaiii sejuk mata unty memandang adam oii sejuk lagi pewut mama yg melahirkan adam..

semoga adam jadi anak yg soleh amin...

mekchu said...

yg gi ngapa papa tu nape? hahaha.. kiut nyeeee...

etiey.com© said...

amin.. moga jadi anak yang soleh... memang baya dia suka mengikut siolat kan.. eysrf pun sama suka sgt menyebok

eB ezrin said...

sejukk perut ibu :)

cantekk said...

haha comel...
smg jadik anak soleh ye dadam

The Queen @ Widelia said...

comellah!.. semoga berkekalansmpi besar ye...

ezan said...

anak yang soleh.. sejuk perut mama adam. :)

Copyright © 2011-2016 Reserved to MyAlycia's
Copyright 2007 - 2016 © MyAlycia :: Best viewed in Google Chrome
Design by Azhafizah.Com