Nuffnang Gadget

April 18, 2011

Today I'm 31 + 1 ...

yeahhhhh... harini 18/4 genap usia aku 31 + 1 ... eh, apsal susah - susah nak cakap 31 + 1... cakap ajer lah 32... kan senang ... takmo-takmo... Alycia suka sebut 31 + 1 .... sebabnya ??? sebabnya wanita cantik sempurna di usia 31 tahun... so, bila sebut 31 + 1, maknanya masih kekal cantik sempurna lagi lah kan hahahaha... poyo lah kau Alycia...

kenapa wanita cantik sempurna di usia 31 tahun?? hasil survey, peratusan daripada respondan :
  • 70% - berkeyakinan
  • 67% - wajah yang menawan
  • 47% - tampil bergaya
Nak tau pasal Wanita Cantik Di Usia 31 tahun, klik kat SINI ...

Sesungguhnya tiada apa yang diimpikan oleh setiap wanita bila menginjak usia setiap tahun... yang penting dipanjangkan umur, dimurahkan rezeki dan hidup bahagia bersama insan yang tersayang... usia is just a number... walau apa pun, i tetap rasa macam 25 tahun u.... awwwww tak tahan hehe...

"Kelahiran bukanlah detik kegembiraan. Andainya dapat dirimu mentafsirkan, ia sebenarnya muhasabah untuk setiap Insan... "



-- terima kasih kepada smua yang wisah hepy besday kat wall fesbuk... berderet-deret... macam artis lak rasanya hikhik... smoga Allah yang dapat membalas ingatan korang pada Alycia... Amin --

harini pun sama-sama sambut hari jadi dengan en Ajip & Adam...
Mama - 18/4
Papa - 18/12
Adam - 18/2

a.L.y.C.I.a 

17 yang komen:

♥♥P.i.n.K.y MoMMa♥♥ said...

eppy bornday mama gorjes ;)
wattttt dh 32..dear i bawah u 3 tahun tp seriously u x nampak 32..
age is just a number kan!

may bless & bliss b wif U sayang ;)
mcm kena je smua 18 huhu~

~ Mama Adam Zikry ~ said...

tengkiu pinky momm ;)

Adlin a.k.a Kyra MomS said...

happy b'day to hot mama !!!
b u still vouge n gorjes...
tak kisah bape banyak angka meningkat yg penting kita tau kita sempurna hehehhee...

Se,oga panjang umur n dimurahkan rezeki..
bila nk bg adam adik ni hehehe..

etiey.com© said...

happy birthday.. mopga panjang umur dan murah rezeki

The Queen @ Widelia said...

mama alicia ni tetap cantik la... hepi besday dear....

Nana said...

alycia menang
http://zue-oklatu.blogspot.com/2011/04/nih-betul2-yer-dan-pemenangnya-adalah.html

Maya Mayana said...

happy birthday tapi alycia tetap nmpak muda belia jew...jealous I..hehe :) semoga murah rezeki,sihat tubuh bdn..dan dlm rahmatNya selalu...Amin..

Nad @ MamaZakwan said...

biar betik...!
mati2 ingatkan masa 20-an
rupa2nya, pangkat kakak da.. ;)
apap2pun hepi besday, wlau usia meningkat tp alycia ttp nampak awet muda ;)

p/s : sangat menarik! 1 famili lahir on 18hb ek..best2 :)

ieda said...

eppy bday dik ! ..
waa masih muda .. cantik dan bergaya .. janji sihat luar dan dalam dik ..

kata org live begins at 40 .. ermm life begins when we want :) ye dokk ..

Zue AnnaLeeya said...

hepy beday alycia.. moga gojes sokmo... heheh...

eB ezrin said...

happy besday...
kalo g2 eB nih 31 + 3 la yer? ;p

syanasaid said...

hepi bday!!
even 32 tp tatap nampak muda yuuu

My Aisy said...

Hepi begeday!!!

mama tims said...

hapy besday...nampak gayanya ktia sebaya...heheh..

MaMa CyDa said...

hepi besday my fren ... moga panjang umo dan dimurahkan rezeki ..

oooppsss ko lupe sorang lagik yg kongsi besday ngan ko ... my kenit Arif ... hari nih setahun umo dia :D

~~@lyci@~~ said...

timakasih smua... amin wish yg baik2 dr korang... mwahh2 kat korang ;)

mekchu said...

tajuk 31 + 1 tu macam kenal jerk... huhuhu...

moga bertambah tambah manis dan bertambah murah rezeki :)

Copyright © 2011-2016 Reserved to MyAlycia's
Copyright 2007 - 2016 © MyAlycia :: Best viewed in Google Chrome
Design by Azhafizah.Com