Nuffnang Gadget

April 26, 2011

Yeyyyy... Menang Lagi... Entry Penyelamat Utk Harini...

semalam dah buat entry pasal ada idea nak tulis kat blog kan... ramai yang setuju entry menang contest / giveaway jadi penyelemat... harini Alycia baru jer nak tulis entry baru, tetiba nampak termenang pulak Giveaway, terus tak jadi tulis... terus buat entry kemenangan hehe... Terima kasih Mama Zakwan sebab pilih Alycia sebagai pememang bertuah Mama Zakwan's Birthday Giveaway... keputusan penuh kat SINI...

tahniah jugak kat Nana, eB yang turut menang entry kreatif ;)

Kemenangan ke-9 bulan April 2011 ..
Kemenangan ke -21 tahun 2011 ...

a.L.y.C.I.a 

5 yang komen:

cantekk said...

waahhh...congrate ;-D

mummy_ayu said...

tu la..baca tadi ..tahniah!!!

Nana said...

heehe kita wat entry ni
utk esok pg
sebab ptg ni ada entry menang yg pg td
lom publish lagik

Nad @ MamaZakwan said...

hehehe..btul2, mmg entry menang cgl entry penyelamat ;)

tahniah! :)

etiey.com© said...

tahniah!

Copyright © 2011-2016 Reserved to MyAlycia's
Copyright 2007 - 2016 © MyAlycia :: Best viewed in Google Chrome
Design by Azhafizah.Com