Nuffnang Gadget

May 27, 2011

Barang Lama Boleh Dipakai Semula...

korang tau tak pasal fesyen Vintage... sekarang ni fesyen vintage dah kembali balik.... fesyen Vintage ni maksudnya fesyen-fesyen lama yang digayakan kembali... macam trend skarang orang pakai seluar besar, seluar beggie, skirt kembang, handbeg sling....

masa Alycia belek almari baju mama Alycia kat kampung, nampak 1 henbeg ni... henbeg kulit... tanya kat mama boleh ambik ke tak.. dia kata ambik lah dah tak pakai lagi.... pastu dia tanya nak buat apa henbeg tu... terus Alycia senyum...

-- ni lah henbeg tu... masih elok lagi... rasa dah lebih 10 tahun --

-- haritu masa pergi deting, bergaya dengan henbeg baru hehe ... see, barang lama pun boleh dipakai balikkan... save duit nak beli henbeg --

notakaki : pasni nak balik carik dalam almari mak kot-kot ada lak baju lama-lama... boleh angkut lagi bawak balik sini hehe...

a.L.y.C.I.a

3 yang komen:

Nana said...

hehehe lawa plak beg tu
btol2 skang gaya vintage plak kan

si tuan putri kiUt said...

beg dulu2.... zaman akak2 den dulu pakai ni... zaman cikgu2 den dulu pakai...hehehe... cantek kan

♥MiZz-siHa♥ said...

cb tgk ade x kebaya ketat nyonya...hehe

Copyright © 2011-2016 Reserved to MyAlycia's
Copyright 2007 - 2016 © MyAlycia :: Best viewed in Google Chrome
Design by Azhafizah.Com