Nuffnang Gadget

May 8, 2011

Hari Ibu...Menang Sempena Hari Ibu... Short Listed...

Hari ni - 8 Mei 2011 adalah sambutan Hari Ibu seluruh dunia... walau pun hari-hari pun bole je cakap hari Ibu, tapi bila ada hari khas untuk ibu, terasa lebih dihargai... diingati... tacing skittt hehe... kepada semua ibu-ibu tak kira lah yang panggil mak ker, mama ker, mammy ker, umi ker... alycia nak wish ...

-- Sesungguhnya kita adalah ibu yang terbaik untuk anak-anak kita --

Dan alhamdulilah, Alycia dapat jugak sempena Hari Ibu... en ajip bagi ker, best nya hehe... takde maknanya kah kah kah... sebenarnya rezeki Alycia menang Cik Zai Menang Giveaway... keputusan penuh kat SINI yer...

Pemenang Saguhati tempat ke-13 hingga 15...




Hadiah yang bakal diterima :
-- keychain --

Alhamdulilah... rezeki ... dan Alhamdulilah jugak sebab Adam Zikry tersenarai dalam Top 30 Contest Aksi Si Cilik Berbasikal ... klik kat SINI kalau nak tengok calon-calon lain yer...

-- Adam yang kat atas skali dalam bulatan --

Kemenangan ke-4 bulan Mei 2011 ..
Kemen angan ke-25 tahun 2011..

a.L.y.C.I.a

4 yang komen:

Eryati said...

selamat hari ibu juga

♥♥P.i.n.K.y MoMMa♥♥ said...

eppy mama's day jue aziz..oopss salah2..mama alycia ;)

smga kita boleh jadi mama terhebak abad ni..hehe

Adlin a.k.a Kyra MomS said...

happy mothers day hot mama hehhee...
amboi asik menang je yea...
gud luck to adam..

dilazfamily said...

Selamat HAri IBU

Copyright © 2011-2016 Reserved to MyAlycia's
Copyright 2007 - 2016 © MyAlycia :: Best viewed in Google Chrome
Design by Azhafizah.Com