Nuffnang Gadget

May 18, 2011

Layan Anak... Mama Pun Terjebak...

dah takde keje nak buat kat rumah time-time cuti...
akhirnya, jumpa sticker Upin Ipin... terus ajar adam main lekat-lekat kat buku...
dah abis kat buku...
lekat pulak kat tangan, kat muka....

-- habis dah lekat kat muka ... lekat 1 temgok cermin... lekat 1 tengok cermin... cantik mama Adam cakap hehe --

-- ni kat tangan pulak --

habis dah semua muka, kaki, tangan dah lekat... akhirnya, mama pun kena lekat gakk...

-- lantak lah Adam.. janji Adam duk diam hehe --

Mama redho jer huhu !!

a.L.y.C.I.a

6 yang komen:

mekchu said...

dadam.. dadam.. sakit tu nak bukak.. bulu roma terlekat sekali.. hehehe...

Nana said...

HAHAHHAA
SAMA MCM DAMIA
KLW DAMIA
DIA DTG TAMPAL2 KT MUKE MAK DIA

My Aisy said...

habis muka mak adam pun kena tampal sekali...

Sidratul Muntaha said...

ahaha!
sgt sadis aku nengok!

eB ezrin said...

ha ha ha... lawak la... tapi fun kan?.. ;p
my emel: mamaaerish2@gmail.com

~~@lyci@~~ said...

mekchu :
nasib sticker yg ni xsakit.. sng tanggal..

nana :
mmg zsahkan kalo mama xterlibat sama.. anak oh anak ..

My Aisy :
mama kn ambik bhgn, br anak enjoy kan haha..

sidratul :
aku yg kn lekat lg sadis ;)

eB :
ok.. nnt kt emel kat eb yer ;)

Copyright © 2011-2016 Reserved to MyAlycia's
Copyright 2007 - 2016 © MyAlycia :: Best viewed in Google Chrome
Design by Azhafizah.Com