Nuffnang Gadget

June 9, 2011

Alhamdulilah.. Dah Meningkat ...

dalam duk menung-menung memerah otak nak buat minit mesyuarat, terus terfikir pasal trafik blog... eh, jap lah... nak tengok kat Nuffnang jap... ni namanya bukan mengular, tetapi kita kena kreatif mengulas apa yang terjadi dalam persekitaran kita (ceh, ni ahkak tiru ayat Ben Ashaari ni hehe)... terus tinggalkan minit jap dan tengok trafik... sekali ... 
sepriseeeee...
;
;
;
;
-- nak lebih besar, klik laju-laju --

Dah ada peningkatan... dah dapat mencapai 100++ UV setiap hari... UV tu apa kak... oh UV tu maknanya Unique Visitor.. kira skali jer kalau kau masuk blog akak... kau masuk banyak kali pun kira skali gak haha...

Ingat lagi dulu dalam 50 ++ jer... pastu kita kena ada target... pasni Alycia nak 100++ pulak... tapi Alycia rasa korangnya UV lagi hebat... tapi Alycia tetap berbangga sebab bukan mudah nak capai... kena rajin, kena usaha untuk orang nak kenal blog kita... sape setuju angkat tangan... 
dan Alhamdulilah, impian tercapai... ini semua berkat sokongan dari korang... terima kasih korang... sayang korang (tetiba ayat bajet macam artis muahaha)...

dan pastinya lepas ni target Alycia 200++ UV... semoga impian akan terus tercapai...

Chayok-chayok Alycia !!!

notakaki : Yang hari Sabtu & Ahad tu, biasalah jarang orang online... tapi ada jugaklah yang masuk... tengkiu tengkiu tengkiu...

a.L.y.C.I.a

5 yang komen:

aanie said...

caiyok2....sy pun susah gak nak capai 100uv sehari..huhu....

Nana said...

kita skang ni dah 400 uv
jenuh gak nk sampai tahap ni

MrS. F!zA said...

ok lah tu..kita tkblh lawan nana lg..kalo setakat entri biasa2 dlm 3++ lebih skit je...susah jgklah nk capai UV tahap ni kan..chaiyok2 alycia

~~@lyci@~~ said...

aanie:
tulah kan.. kn rajin mengupdate..

nana:
fuiyooo.. 400++.. tingginya.. lambat lg leh lawan nana hehe..

mrs fiza:
tq yer.. berkat sokongan kwn ;)

Farra Dhelina said...

pekembangan yg positif! cayalah!:-)

Copyright © 2011-2016 Reserved to MyAlycia's
Copyright 2007 - 2016 © MyAlycia :: Best viewed in Google Chrome
Design by Azhafizah.Com