Nuffnang Gadget

June 14, 2011

Alycia Tajima In The House !!

sekarang ni orang duk bergaya dengan fesyen tudung Hana Tajima...
alah, yang pakai tudung main letak-letak jer atas kepala tu...

-- Hana Tajima dengan fesyen tudungnya.. santekkk --

Alycia pun konon-konon nak terjebak sama dengan fesyen Hana Tajima...
apa lagi, pagi tadi try la...


sekali bila angkat Adam bangun tido, terus Adam cakap....
"Mama, tu atuh (tangan dia tunjuk kat tudung cakap jatuh) ...."...
terus rasa macam.. alahai, malu lak...
anak aku pun pandai komplen haha...
belasah jer la...

a.L.y.C.I.a

10 yang komen:

Maya Mayana said...

nak kenal la dgn alycia tajima ni..hehe :)

MrS. F!zA said...

hahahhaha adam pon tahu..aduila.. ni lah segan nk pakai kalo anak dh pndai komplen..ekekeke

PinKy MoMMa said...

hehe comel je adam ni tau ^_^
kasi la can mama nak bergaya skit..hehe

Maya Mayana said...

alycia pernah smpai k.tinggi atau mersing tk? tg leman tu kat Felda tenggaroh before smpai Mersing kalau lalu dr kota tinggi..esok la yana beri address penuh..lum abis lagi tu :)

Zue AnnaLeeya said...

tgk alycia pakai pesen hana tajima tuh comel jerk...
tp klu akak pakai, konpem nmpak huduh...
dahla muka bulat kan??? huhuhu....

Nana said...

xreti nk pakai tudung pesen gini hehe
tp suke tgk org pakai

mummy_ayu said...

ha ha ha..adam..tak leh la mama nak ubah pesen skt yer..

~~@lyci@~~ said...

Maya :
salam eknal dr Alycia ;)

mrs Fiza :
tulah, x sangka pulak dia bole ckp camtu.. eii, rs nk geget jer mulut dia ehhe..

pinky momma :
tulah dear.. malu i haha..

zue :
kak.. muka alycia pun bolatt gak hehe..

nana :
kt pun main belasah jer..

mummy_ayu :
haha.. tulah pasal.. geram jer tgk Adam..

@in said...

bijak adam tu. maksudnya dia peka apa yang mama dia pakai. hiks...

:: noremy bte rahmat :: said...

heehehehehehhe...kelakar lak adam ckp mcm tu..tp awak pakai ok jer...sesuai jer..



p/s:jemput JOIN giveaway nie
http://noremyrahmat.blogspot.com/2011/06/1st-giveaway-princess-house.html

Copyright © 2011-2016 Reserved to MyAlycia's
Copyright 2007 - 2016 © MyAlycia :: Best viewed in Google Chrome
Design by Azhafizah.Com