Nuffnang Gadget

June 2, 2011

Bear Gemok Dah Dapat Dah....

semalam tengok ada parcel kat atas meja...
tengok bungkusan pun dah dapat agak dari sape...
tak lain dan tak bukan dari Nana yang kata nak bagi kat Alycia bear gemok hehe...

-- inilah bear gemok yang dapat dari Nana... gemok-gemok pun tapi comey.. wangi lak tuh --

Sebenarnya Nana bagi bear gemok ni untuk pemenang GA dia.. tapi Nana bagi 1 khas untuk Alycia sebab Nana cakap Alycia selalu bagitau kat Nana pasal Nana menang CGL... huhu, terharu sangat Nana... terima kasih banyak-banyak... 

-- bear gemuk ni dah selamat Alycia letak depan desktop kat opis.... berkawan dengan ikan kuning yang duk tinjau-tinjau tu ekekke.... kalau letak kat rumah, maknanya nanti selamat ada kat beg Adam haha --

tengkiu so much Nana... terharu pulak ada kawan-kawan blog bagi hadiah camni... Nanti Alycia fikir-fikirkan ekkk nak bagi apa kat Nana... sebab Nana pun slalu jugak tolong alycia bagitau pasal menang smua ...

a.L.y.C.I.a

3 yang komen:

♥ aNJe a.k.a MaMa_Balqis ♥ said...

tahniah comey bear2 tu

fazilzura said...

alahai tomei nye

~~@lyci@~~ said...

anje & fazilzura :
comey kan ;)

Copyright © 2011-2016 Reserved to MyAlycia's
Copyright 2007 - 2016 © MyAlycia :: Best viewed in Google Chrome
Design by Azhafizah.Com