Nuffnang Gadget

June 7, 2011

Hero Macam Tu Lah Kan...

Ini kejadian pada minggu lepas... ada kenduri kat kampung... time makan-makan kat pangkin...

sibuk makan-makan... Adam pun gurau-gurau dengan kakak Bismi dia... tetiba....

bukkk.... terjatuh ke bawah...

menangis toksah cakap la... mama un terus jadi panik.... sebab darah dah keluar dari hidung... hidung Adam berdarah... pastu dah pujuk-pujuk lap darah smua, dah letak minyak gamatttt... terus adam cakap "mama, nak lele (gula-gula) ...." terus tak jadi marah Adam hikhik....

inilah kesan yang tinggal kat budak nak jadi HERO...

-- tu kesan calar kat hidung tu --

notakaki : kadang-kadang budak-budak ni melasak tak ingatkan... dah kena baru diam...


a.L.y.C.I.a

7 yang komen:

PinKy MoMMa said...

dah kena pun senyap skejap je yang huhu..anak ku pun sama juga ;)

proses mereka membesar..
hero kena kuat hehe

cantekk said...

hamboi, nanes2 bleh mintak lele..
sib lele lau susu badan, haru

kiwi said...

siannye jatuh sampai darah2, nasib baik xteruk

ieda said...

haaaaaaa baru leh bukak huhuh

aloor ciannya dia . sib baikk x teruk lah dik .. hermm anak lelaki kan .. same je ngan zahrien :))

Anonymous said...

huhuhu....tergamam gak dgr story mory tu..
keluh kesah jdnya time shoot..huhu


~aku yg risau kat anak time shoot~

~~@lyci@~~ said...

pinky momma :
yelah yang.. budak2 nk membesar camtukan.. poning palo acik haha..

cantek :
sbb dia nmpak bungkusan gula2 hehe..

kiwi :
tulah pasal.. dah saspen dah sbb tgk kuar darah...

kak ieda :
tulah kak.. budak lelaki ni melasak kan main..

papa :
anak papa katakan hehe..

mekchu said...

dadam rambut belah tepi ke??? adoiiii...

Copyright © 2011-2016 Reserved to MyAlycia's
Copyright 2007 - 2016 © MyAlycia :: Best viewed in Google Chrome
Design by Azhafizah.Com