Nuffnang Gadget

June 21, 2011

Menang Saguhati Contest & Top 13...

Alhamdulilah... setelah sekian lama asyik mama ajer menang kan kan kan (haha, ada nada berlagak kat situ)... akhirnya Adam berjaya jugak menang Contest.... Adam menang saguhati Show Your Teth Contest ... keputusan penuh kat SINI ... tahniah pada semua yang menang dan tahniah jugak pada Balqis anak Anje yang menang saguhati sama dengan Adam...

ni gambar yang dipertaruhkan... masa ni gigi Adam jarang-jarang haha... skarang ni dah penuh dah...


dan hadiah yang bakal diterima adalah :

Pemenang Saguhati: 1pc sleepwear dari album Sleepwear (Ready Stock)

dan Alycia jugak tercalon dalan Top 13 2nd GA Deqlis yang bergaya dengan kereta tu... sebenarnya gambar dengan kereta bebetul takde... dengan kereta ni jer... aci tak hahaha... keputusan Top 13 kat SINI...

Alycia - amboi,...gambo santai yg menarik.. siap pakai topi dan cermin mato... i like...:-)

tahniah jugak pada Nana, eB, Cutemum dan semua yang berjaya ke Top 13....


Kemenangan ke-8 bulan Jun 2011...
Kemenangan ke-39 tahun 2011..

a.L.y.C.I.a

5 yang komen:

Cute MuM said...

cantik giler gambar alycia tue..
memang hot mama lah..
:)

eB ezrin said...

gambor tuh mmg cantek... & tahniah juger... ;p

♥MiZz-siHa♥ said...

tahniah...

~~@lyci@~~ said...

tq Cutemum, eB & mizz siha ;)

Nana said...

tahniah!

Copyright © 2011-2016 Reserved to MyAlycia's
Copyright 2007 - 2016 © MyAlycia :: Best viewed in Google Chrome
Design by Azhafizah.Com