Nuffnang Gadget

June 30, 2011

Mood Holi Holiday Sudah Mari...

arini macam rasa lambat sangat masa berlalu...
dalam hati cepat lah petang...
cepat lah nak balik... cepat lah malam nak kemas-kemas baju...
cepat lah esokkkk...
tak sabar nak naik eroplane Adam cakap hehe...

Mood holi holiday sudah mari wooooo....
badan jer kat sini... hati dah kat Sabah dah hehe...
harini nak siapkan semua kerja... pastu nak relek-relek... nak cuti-cuti sampai lebammm...
kena siapkan mental dan fizikal ni... yelah, nak bercuti dengan bawak anak memang la kena siap sedia dengan emosi anak yang tak menetukan...

doakan kami selamat pergi dan selamat kembali yer (ceh, macam nak pergi jauh hehe)...
Alycia akan bercuti selama 4 hari ... jadi entry 4 hari tu semua auto publish yer...


-- opssss, pinjam jap picca Nana kat Sabah jadi pembakar semangat hehe --


lagi 1, kalau sesiapa ada terjumpa Alycia menang mana-mana CGL tu harap maklumkan yer (macam la banyak menang sangat hahahaha)... tinggal kat komen box pun takpe... nanti Alycia bawak balik ole-ole dari Sabah untuk uoalllsss ....

sayang uoallllsss... muah-muah...
jangan rindu-rindukan Aycia yer hehe...

a.L.y.C.I.a

5 yang komen:

Zue AnnaLeeya said...

wahhh... sonotnya nak holiday...
selamat berjalan2 yer....

akak nak jgk ole2... hehehehe...

MrS. F!zA said...

weee..jgn lupa FM utk kita.hahaha

~~@lyci@~~ said...

zue :
insya allah.. pasti ada ole2 utk geng2 blogger.. tungguuu ;)

mrs fiza :
insya allah ;)

Nana said...

heeh selamat bercuti...
jgn lupe amek gambo banyak2 kat gunung kinabalu

~~@lyci@~~ said...

tq Nana.. kt byk tgk entry Nana pasal Sabah tu hehe..

Copyright © 2011-2016 Reserved to MyAlycia's
Copyright 2007 - 2016 © MyAlycia :: Best viewed in Google Chrome
Design by Azhafizah.Com