Nuffnang Gadget

June 2, 2011

Pokok Beruang....

Alycia baru teringat pasal entry Kellie's Castle tu, Alycia ada cakap pasal Pokok Beruang.... korang pernah tengok Pokok Beruang tak... tak caya ekkkk ada Pokok Beruang....
ce tengok kat bawah ni....
;
;
;
;
;
-- ini signboard yang menunjukkan pokok beruang --

memula masa sampai kat sini Alcyia macam tak nampak... mana pokok beruangnya... puas tengok, takde pun... ke aku jer yang tak pernah tengok pokok beruang huhu....

rupa-rupanya... ni lah yang dinamakan pokok beruang tu...

-- nampak tak??? rupa batang pokok tu macam muka beruang... ke rusa ekekke --

-- ini untuk gambaran yang lebih jelas --

tak tau lah kenapa dipanggil pokok beruang... agak-agaknya sebab ada muka beruang kat situ kan... macam mana sejarah pokok beruang ni tak pulak tercatat kat sini... apa-apa pun ini semua adalah kebesaran Allah... Subhanallah...

notakaki : nanti kalau korang terpergi @ tersinggah ke Kellie's Castle ni, jangan lupa yer carik pokok beruang ni....

a.L.y.C.I.a

5 yang komen:

MrS. F!zA said...

adehh..berpinar mata puas tenung nk cari muka beruang.. subhanallah..apapon itu kebesaran Dia kan..

PinKy MoMMa said...

mcm beruang pun ada..mcm rusa pun ada..mcm kuda pun ada..
eh ye ke? ke imaginasi ku je hehehe ;)

cantekk said...

ha, nmpak2....
erm ye la kot pggl pokok beruang pasal mcm beruang..

subhanallah

si tuan putri kiUt said...

bilaa laa dapat g siniii ni....tunggu bis cuti sekolah laaa kot...bagi ibu2 bapak2 jalan2 dulu musim cuti sekolah ni..hhhehehe

zaini zaa said...

salam. pokok beruang atau dikenali sebagai pokok dagang. mula dikesan bentuk seekor beruang oleh pelakon drama gerak khas, zulkifli ismail, sewaktu kunjungan beliau sekeluarga beberapa tahun lalu. saya bersama beliau pada kunjungan yang lain bagi mengesahkannya. ini boleh disahkan oleh saya menerusi laman blogspot saya, ujanglokko.blogspot.com atau hubungi saya, zaini zaa menerusi 03-61880778. berita penemuan ini juga dicetak dalam akhbar minggguan warta perdana, setahun lalu...

Copyright © 2011-2016 Reserved to MyAlycia's
Copyright 2007 - 2016 © MyAlycia :: Best viewed in Google Chrome
Design by Azhafizah.Com