Nuffnang Gadget

June 28, 2011

Sesi Memanjakan Diri...

Minggu lepas sambil-sambil lepak minum dengan en ajip dan rakan-rakan, terlintas pulak nak pergi memanjalan diri... nak shampoo rambut... lama dah rasanya tak basuh kat kedai...
saloon tu pun sebelah kedai yang aku makan tu jer...
lagipun en ajip yang sajes, kalau mama nak pergi cuci rambut pergi la... papa jaga Adam... aku pun apa lagi, pucuk di cita ulam mendatang la katakan...

mula-mula cuci rambut dulu...
pastu aku saje jer gatal-gatal cakap kat orang tu suruh blow rambut aku...
boring asyik rebonding jer... sesekali tukar imej pulak....
pastu adik tu bole pulak cakap sambil cuci rambut ni kalau akak nak buat manicure pun bole jugakk... terus jer aku kata okay...

dan inilah hasilnya kuku tangan ku setelah di manicure...

-- berkilatt kau... tapi gambar gegar sikit sebab ahkak curik-curik ambik gambar sambil tunggu resit hehe --

Wash & Blow = RM 20
Shanpoo Treatment = RM 20
Manicure = RM 45

Jumlah = RM 85

Bagi orang Putrajaya yang nak cuba saloon ni, boleh lah yer ke :

Seri Anggun B&S Sdn Bhd
No. 14 & 14A, Putrajaya Diplomatik Precint
Precint 15, Putrajaya
Emel : seri@anggun.my
web : www.serianggun.my

(land mark : sebelah Restoran Chillie Pepper)

notakaki : sesekali memanjakan diri syokk jugakkan... asyik kita memanjakan anak dan laki jer hehe..

a.L.y.C.I.a

3 yang komen:

PinKy MoMMa said...

sokonngggg! kerana diriku begitu berharga hehe ;)

MrS. F!zA said...

ouh best eh..haitu ada member gi sna jgk..kita lg sedih lgsg tk pnh p..hahaha

~~@lyci@~~ said...

pinky momma :
btul2.. sokong...

mrs fiza :
try la pie.. best salun tu.. nnt kt g sesame nakk.. time pose hehe..

Copyright © 2011-2016 Reserved to MyAlycia's
Copyright 2007 - 2016 © MyAlycia :: Best viewed in Google Chrome
Design by Azhafizah.Com