Nuffnang Gadget

June 16, 2011

Setelah 2 Bulan... Baru Dapat BE Baru... Yuhuuuu...

Setelah 2 bulan lepas tulis surat chenta kat Kekanda Nuffnang, barulah dapat BE baru... 2 lagi Kekanda Nuffnang kasi tawwww...


Ni yang buat dinda sayang sangat kat Kanda .... macam sayang Seth Tan kat Elena dalam citer Nora Elena tu... tengkiu yer Kanda... macam nak bagi bunga sebonet jer kat Kanda ngeh ngeh.... sayang kanda Nuffnang milions-milions sampai tahap infinity....

eh, petang ni nak layan Nora Elena lagi lah... suka sangat semalam si Seth Tan & Nora Elena dah tau semua tu angkara si Yvonne kan kan... eiii geram kat Yvonne tu huhu...

eh, apsal lak tetiba terciter pasal Nor Elena ni... tadi citer pasal Kekanda Nuffnang huhu... okay chiowwww...

notakakitangan : malam ni nak kemas baju masuk dalam beg... mood sedey sebab meninggalkan 1 bujang besar + 1 bujang kecik selama 3 hari huhu... 

a.L.y.C.I.a

4 yang komen:

Nana said...

vangang yyvone tu
hehe
rasa nk tampo2

mama shifa said...

kanda nuffnang ada bagi kat kita
suka suka :)

mama tims said...

waaa...tahniah..

~~@lyci@~~ said...

nana :
kan kan.. nasib dia kn tangkap polis .. puas ati..

mama shifa :
yeke.. tahniah..

mama tims :
tq ;)

Copyright © 2011-2016 Reserved to MyAlycia's
Copyright 2007 - 2016 © MyAlycia :: Best viewed in Google Chrome
Design by Azhafizah.Com