Nuffnang Gadget

June 6, 2011

Update Hadiah dan Top 10....

Harini Isnin... biasalah kan.. lambat sikit nak ambik mood update blog...
entry penyelamat, update hadiah yang dah diterima muahaha...

1. Contest Gambar Paling Cool

-- Naib Juara --

-- hadiah yang diterima = Shawl, inner dan Lancome miniture perfume --

2. Hadiah dari Nana

-- bear gemuk yang wangi hehe --

3. Cik Zai Penang Giveaway 

-- keychain PD --

yang ni pulak tak tau dari siapa dan untuk contest / giveaway apa... sebab takde sebarang nota yang ditinggalkan @ no untuk dihubungi ..

-- Voucher dari Dura Fashion --

kalau ada sesiapa yang dapat hadiah yang sama macam ni, bolehlah yer bagitau Alycia... sebab tak sedap lah kan dapat hadiah tapi tak tau dari siapa...

oh ya.. Adam Zikry tersenarai dalam Top 10 Baby Menguap Comey... keputusan kat SINI ... 

picca yang dipertaruhkan ...


notakaki : ada orang janji nak beli almari kaca untuk letak hadiah menanng CGL haha... yeke en ajip ;)

a.L.y.C.I.a

4 yang komen:

Anonymous said...

Alamari Kaca...?hmmm..ada ek..
xpe..nnt jln2..pi usha almari...ahah


~aku yg kena pow...~

eITA said...

Wah...banyak kemenangan...tahniah...

~~@lyci@~~ said...

papa :
hahhaa..

eita :
tq ;)

Nana said...

owh dah sampai ek
bear gemok hehee

Copyright © 2011-2016 Reserved to MyAlycia's
Copyright 2007 - 2016 © MyAlycia :: Best viewed in Google Chrome
Design by Azhafizah.Com