Nuffnang Gadget

July 28, 2011

Ben10 Punya Pasal...

 ni  alkisah Adam & Ben10...
Sabtu lepas temankan Nekma Adam pergi shoping baju raya kat Warta Bangi... Nekma Adam ni kalau shoping mengalahkan anak dia... sampai 4 pasang kau baju raya Nekma Adam ...pastu siap nak shoping kasut raya lagi... masa shoping kasut raya tu lah terjadiny kisah Adam & Ben10 ni..

Adam ni dulu masa kecik-kecik tak tau lak pasal Ben10...
yang dia tau Upin Ipin... Mickey Mouse.. Barney (semu kat chanel 613 tu)...
bila dah bujang skit ni jer up skittt... dah tau pulak Ben10...
bila nekma dia sibuk try kasut raya... Adam pulak sibuk try kasut raya dia..

-- Selipar Ben10 ... sampai duduk-duduk mama cakap tak payah beli...  ni kes merajuk la ni --

Pastu dah pujuk-pujuk cakap nanti beli baju raya baru beli selipar raya dia okay jap kat dalam kereta... sebab cakap nak pergi makan... bila dah habis makan dia teringat balik pasal selipar Ben10... asyik cakap Ben10... Ben10... mama pun kena tanya kat Presiden (papa) camne nak handle hehe... akhirnya
 papa kata belikan lah.. phewww, kenalah mama pergi balik kat Warta... Ben10 punya pasallll...

# papa bila dengar anak tak dapat apa yang diidamkan, akan usahakan sampai dapat... mama kadang-kadang buat dek malas layannn hehe..


Akhirnya tercapailah impian hati Adam nak selipar Ben10 ...
tersarung cantik kat kaki tembam  dia tu ahakkk...

a.L.y.C.I.a

6 yang komen:

Anonymous said...

hmmmm.....itulah die Cahaya Hidupku - Adam Zikri...

MaMa CyDa said...

alolololo chumilnya kaki tembam dia tuh .. eheheheh

Adli pun asiklah mintak kat mama dia jam ben10. adusssss ....

~~@lyci@~~ said...

papa :
anak papa.. manje mama ;)

Mama Cyda :
smua budak2 minat Ben10 kot haha..

SS said...

Ben10 best apa XD

Myra Jay said...

Penyeri tu kak :)

Macam tu la peel budak2 kan, selagi tak dapat selagi tu la dok sebut.. :)

e.l.i.z.@ said...

ben10 dh jadi idola budak² lelaki hihi pengaruh tv hihi

Copyright © 2011-2016 Reserved to MyAlycia's
Copyright 2007 - 2016 © MyAlycia :: Best viewed in Google Chrome
Design by Azhafizah.Com