Nuffnang Gadget

July 15, 2011

Off Jap To Kursus...

oh yer...
harini tuan rumah tak bersiaran secara langsung...
sebab berkursus selama 3 hari ...
tuan rumah berkursus ke ....
;
;
;
;
;


sambil kursus sambil main air splash splashhh...
en ajip ngan Adam ikut mama gak...
tapi dia orang pergi hari Sabtu...
maknanya bulan 7 ni bulan jalan-jalan...
haritu ke Sabah... ni ke Gambang pulak...

p/s : kalau tetiba ada nama Alycia termenang lak mana-mana CGL bagitau ekkk hehe...

Ada yang nak ole-ole FM Gambang pulak ker hehe...

notakaki : jemput datang ke Putrajaya Floria 2011 ... selain dari tengok bunga-bunga, malam-malam ada show kapal berhias... start dalam pukul 9.00 malam ... pastu dah habis kapal berhias ada bunga api pulak... rugi tak datang... tapi Alycia takde minggu ni kursus... kalau korang datang mesti tak dapat jumpe huhu...

a.L.y.C.I.a

5 yang komen:

syawalsimpsons said...

betoi2 jalan ni..sambil2 keje lak..x da la stress..hehehhe...nk gak ole2 dr gambang..hehehhe

My Aisy said...

wah...best bulan berjalan2 ye...bestnyer...

Adlin✿Kyra♥Kyreen Moms✿ said...

wahh jadi spalsh2 yea heheh yg best siap bawa en asben ngan adam sekali tu hehehe ..

Qaseh said...

selamat berkursus dan bergemmbira bersama family...

tiefazatie said...

best tue...leh mandi manda kt gambang..hee..Fm die comel kot..haha

Copyright © 2011-2016 Reserved to MyAlycia's
Copyright 2007 - 2016 © MyAlycia :: Best viewed in Google Chrome
Design by Azhafizah.Com