Nuffnang Gadget

July 13, 2011

Pemenang Bertuah Bagi Nak Ole-Ole Sabah...

okay-okay... ni betul-betul punya... tak tipu... yang tadi tu kasi saspen dulu hehe... sekarang Alycia nak umumkan siapakah yang bertuah akan dapat Ole-Ole Sabah ... Boleh semak No dan Id Follower memasing kat SINI...

Bagi ole-ole FM Sabah....


(gambar kurang memuaskan la huhu)

59. Jijahpages
18. Akiratoriza
32. Nanakimie

Bagi ole-ole Gelang Manik....


(gambar kurang memuaskan huhu)

67. Zaikulim
73. Zalina
65. Sidratul Muntaha

Bagi ole-ole Gelang Pearl....



38. Tiefazatie

Tahniah kepada semua...
Harap korang dapat emelkan details korang (nama, alamat dan no telefon) ke alamat deqya2000@yahoo.com dengan Tajuk Emel : Dapat Ole-ole Sabah!!

lagi cepat lagi bagus sebab senang Alycia nak pos smua hadiah serentak... 

Dan bagi yang tak terpilih tu jangan kecik ati yer...
Adam tak pilih nama korang haha....
Insya allah kalau ada rezeki Alycia buat GA lagi...
Terima kasih kepada smua yang sudi join GA yang tak seberapa ni...

p/s : Zaikulim tak payah bagi details sebab dah ada details masa menang Alycia Besday GA dulu...

Sayang korang... muahhhhhh banyak-banyak ☺

a.L.y.C.I.a

12 yang komen:

MrS. F!zA said...

cantiknya FM!!!

Sidratul Muntaha said...

yeee!!
syukru alhamdulillah!
menang...
I like no ganjil...
tima kasih Alycia.
cik comel Adam,
Aunty say thank you!

PinKy MoMMa said...

tahniah pemenang..wah bestnye byk hadiah hehe...FM sabah bestnye bestyer... ;)

AYuNG said...

tahniah pd pemenang! :)

mekchu said...

dadam.. tak nak kawan :(

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

tahniah kpd semua pemenang!

nanakimie said...

eh,cm xcaya je ada nama nana..hehe..tq sis!t nana email yer

tahniah jgk pada yg laen:)

dilazfamily said...

tahniah pada yang menang

tiefazatie said...

wah..syukur alhamdullilah..tq so much sis..adam..hee..suka2..

tahniah gak pada pemenang yg lain!
esp nana...=)

sis..ifa dh email ya..tq!

pinkteddy84@gmail.com

tiefazatie said...

salam sis..tq n3 utk sis..

http://tiefazatie.blogspot.com/2011/07/rezeki-ifa-dapat-gelang-pearl-dari.html

tq so much!

jijahpages said...

alhamdulilah ade rezeki. mekasih sis!

jijah dah hantar email yer..

Ziezah_misi88@yahoo.com

tiefazatie said...

ptg sis..gelang dh smp!
tq so much!

http://tiefazatie.blogspot.com/2011/08/gorgeous-sabah-pearl-bracelet.html

salam ramadhan sis..=)

Copyright © 2011-2016 Reserved to MyAlycia's
Copyright 2007 - 2016 © MyAlycia :: Best viewed in Google Chrome
Design by Azhafizah.Com