Nuffnang Gadget

July 29, 2011

Rezeki Akhir Sya'ban...

Alhamdulilah... rezeki akhir Syaaban ... Alycia menang cabutan bertuah GA Birthday Dari Zie ... keputusan boleh tengok kat SINI ...


hadiah tak bagitau lak apa... suprise lah kot hehe..

Lagi satu Alycia menang Tempat Kedua Contest Saya Sayang Family Saya... tengkiu kepada tuan penganjur yang baik hati bagitau kat emel dan tinggalkan komen... dah lama rupanya keputusan keluar, 26 hb haritu... banyak sangat join CGL sampai tak perasan hehe... keputusan penuh kat SINI...


Inilah entry yang Alycia buat untuk contest ni... ada tacing-tacing skittt ...



"Gambar pertama tu adalah gambar bersama family saya, bersama mak dan adik-adik... ayah saya sudah 6 tahun meninggalkan kami... walau kami nampak hepy, tapi kami sentiasa merindui saat-saat manis bersama arwah ayah. Gambar kedua pula adalah gambar bersama family mertua saya iaitu gambar terakhir bersama arwah ayah mertua 10 hari sebelum dia meninggal dunia . macam tau-tau ajer arwah nak pergi, sempat meninggalkan gambar kenangan buat kami smua.. Alfatihah untuk kedua-dua arwah ayah..."


Hadiah yang bakal dimenangi :

Tempat Kedua: 
Wang Tunai RM30.00 + Hadiah Misteri Bernilai RM30.00 + Free 3000 Blogwalking + Bloglist

Tahniah kepada smua yang menang yer ;)

Kemenangan ke-7 dan ke-8 bulan Julai 2011...
Kemenangan ke-54 dan ke-55 tahun 2011..

a.L.y.C.I.a

0 yang komen:

Copyright © 2011-2016 Reserved to MyAlycia's
Copyright 2007 - 2016 © MyAlycia :: Best viewed in Google Chrome
Design by Azhafizah.Com