Nuffnang Gadget

July 29, 2011

Terkenangkan Kasut Itu...

semalam tengok Mummy Esyraf tunjuk kat Adidas Dragon Esyraf...
sekali terus terkenang kat kasut Adidas Adam...
sebijik yang macam Esyraf pakai tu...

(mummy Esyraf, kopipes sat picca ni yer)

macam ni lah kasut Adidas Adam yang hilang tu...
sebijikkkkk... 
tapi ni Esyraf punya.... Adam punya dah hilang...
sedih jer bila pandang kasut ni...
sampai ati orang tu curik kasut raya Adam huhu...
sebenarnya tertinggal kat luar rumah, lupa bawak masuk...
sekali pagi esok tengok dah hilang huhu...
sape lah yang sampai ati ambik kasut Adam...

Adam, tahun ni tak payah lah beli kasut raya...
pakai jer lah selipar Ben10 ni...
kompem takde orang curik ...


nilah selipar raya Adam... selipar Ben10..
sebab takmo kasik orang curik lagi hehe...

#tanya kat papa : taun ni papa belikan tak kasut Adidas Adam hehe...

a.L.y.C.I.a

6 yang komen:

mekchu said...

haaa... ntah ntah..... ntah ntah etiey punya keje... hahahaha.. hampunnnnn......

mmg sengal perampok tu..

MrS. F!zA said...

hahaha kelakarlah komen mekchu..ekeke

msa tu kt rumah p18 jgk eh?ke rumah kpg? kasut anak dia tk mmpu beli mahal dia curik adam punya..sian adam

mizz-siti said...

ben10 pun okey..kata adam..

kasut adidas & nike abg fahmi banyak yang elok lagi tapi dah x muat...nak kasik arissa pakai x sesuai lak kan...adam nakk? :P

PinKy MoMMa said...

tak pe mama..nnt mama bodek papanye bagi pihak dadam skali ye hehehe..

mesti dpt gak nnt :)

Anonymous said...

bukan kasut adidas dadam je..kasut nike papa die gak kena rembat..huhu...taun ni..?dipertimbangkan..ehehe

Far8 budak baik said...

hahahaha nape comel sgt
kaki adam...
seyes comel macam
kaki NF..hahahaha

Copyright © 2011-2016 Reserved to MyAlycia's
Copyright 2007 - 2016 © MyAlycia :: Best viewed in Google Chrome
Design by Azhafizah.Com