Nuffnang Gadget

August 2, 2011

Beraya Dengan Levi's...


korang jangan jeles yer...
sebab tahun ni ahkak kau beraya dengan Levi's Curve...
tetiba pulak en ajip nak belanja kan ahkak kau ni beli Levi's...
memula tu macam malu... pastu terus menonong ke kedai Levi's hehe...

tengkiu so much yer papa...
eh, yang picca atas tu bukan pakai Levi's yer...
yang Levi's kay dalam beg tu...
nanti masa raya sepriseeeee hehe..

a.L.y.C.I.a

13 yang komen:

MrS. F!zA said...

tudia ni nk pakai raya pertama ke ke2 ke 3?hikhik

..:: k i n a k O y u @ m a m a ' a D a m ' ::.. said...

wah bestnyer.... dulu sebelum kawen leh la kina pakai suar mahal². bila dah tawen dan ada anak nie. pikir dua tiga kali. sebab barang anak lagi penting. urrrmmmm....

PinKy MoMMa said...

levi's tengah sale ni yang hehehe :)
memang patut beli utk raya!

encit papa ku je yg sambar 1..ku tengok je ekeke

mekchu said...

aku sejak banak tak de pun levis baru.. levis yg ada tu pun nak kena kecik kan.. mana tak nya, asyik pakai legging yo.. hahaha..

nenati tayang okeh..

Nana said...

wah raya pakai jeans ek hehee
xpenah ada jenas levis hee

@in said...

hamboiii ... bertuah la badan... dapat free lagi..hiks...

♥Leily|Ummi Alya Husna♥ said...

haisey.. dh ada dh jeans raye..
levis tgh sale ke skrg?
ai lom rembat lg ni..
thn lepas dh dpt levis demi-curve,
thn ni bajet nk sambar levis bold-skinny..

Far8 budak baik said...

waaaaaa seyes jelessss...
nak jugakkkk
ahahahaha...
alalalala..levis je punn
hahahaha =p

mummy_ayu said...

wah....raya ngan levis la tahun nie.. :-)

Kyra said...

wahhhhhhhh best la kamoo

Adlin✿Kyra♥Kyreen Moms✿ said...

lama betul x beli jean levi's ni hehhe tu dia en ajib baik hati belanje wife dia hehehe..

~~@lyci@~~ said...

@ MrS. F!zA :
mau pengsan mak mertua kalau tgk pakai levis raya pertama hehe..

@ ..:: k i n a k O y u @ m a m a ' a D a m ' ::..
ni nasib jer ada org nk blanjer.. kalau x pakai jer la levis lama tu huhu..

@ PinKy MoMMa :
levis xde sales lah dear ;(

@ Mekchu :
badan kau menten xpe hehe..

@ Nana :
xla.. dh lepas2 raya lah pakai hehe.. saje jer ambik mood raya ;)

~~@lyci@~~ said...

@ @in :
yg free tu best kan hehe..

@ ♥Leily|Ummi Alya Husna♥ :
wah.. lg byk u punya levis..

@ Far8 budak baik :
alah dikk.. kalau setakat 20 hinggit bole la akak beli haha..

@ mummy_ayu :
tunggu nnt kt tunjuk gambar haha..

@ Kyra :
hehe ;)

@ Adlin✿Kyra♥Kyreen Moms✿ :
alhamdulilah.. amin2.. murahkn rezeki en ajip ;)

Copyright © 2011-2016 Reserved to MyAlycia's
Copyright 2007 - 2016 © MyAlycia :: Best viewed in Google Chrome
Design by Azhafizah.Com