Nuffnang Gadget

August 15, 2011

Berbuka Sambil Pot Luck...

 aihhhhh... lama tak update blog.... alih-alih keluar pasal makanan jer...
ampun ampun... sejak berpose dah 15 hari ni mood mengupdate macam ke laut lak.... asyik dengar lagu raya jer dari pagi sampai petang hehe...

minggu lepas buka pose kat rumah mak Alycia...
so, pakat lah adik-badik buat pot luck...
tak nak susahkan mak lah kengkononnya hehe...

-- puteri mandi yang adik Alycia masak.... memang lama dah nak makan puteri mandi ni... haritu carik kat Param Pilah takde... akhirnya tercapai jua hajatku --

-- bihun Singapore Alycia masak... makan dengan kicap pedas --

-- sup kepala ikan adik Alycia masak gakkk --

-- mak pulak masak gulai lemak ketam --


Alhamdulilah... kenyang....

korang menu apa pulak harini ;)

a.L.y.C.I.a

7 yang komen:

PinKy MoMMa said...

terliur nak makan mihon grg sgapore tu dear :)
sedap dari mihon grg biasa huhu..

Kyra said...

lama tak makan ketam...

eB ezrin said...

ketam msk lemak, sedapnyer zura.. hu3

Adlin✿Kyra♥Kyreen Moms✿ said...

ketam oh ketam peberet ku huhuhu sedapnyeee..

CIK JATT said...

sedapnya ketam. tapi nak makan tu yang leceh:)

mekchu said...

awat puteri mandi tak kaler putih/hijau?

bila nak gi param pilah lagi nih? aku dah tak blik pilah dah kot.. turn emak pilah lak datang sban.. hehe..

Nana said...

tu dia meriah lauk buke

Copyright © 2011-2016 Reserved to MyAlycia's
Copyright 2007 - 2016 © MyAlycia :: Best viewed in Google Chrome
Design by Azhafizah.Com