Nuffnang Gadget

August 17, 2011

Bila Suami Cuti... Isteri Bekerja ...

macam ni lah jadinya bila suami cuti... isteri bekerja ...
;
;
;
Salam Ke-17 Ramadhan Pd Suma Rakan2..

Saya cuti arini...ingt nk shoping raya...tp apakan daya..saya hnya merancang..Dia yg tentukan..Jd sy dok umh je...tp jgn ingat sy dok umh je tnpa BEKERJA..

Baby aka Azura Aziz dah pesan awl2 suh wat HOUSEKEEPING....Baek Mam..Arahan Dipatuhi...List Keje Arini :
...
1. Basuh Baju.
2.Sapu Lantai
3.Sapu Sawang Kt Ceiling + Kipas
4.Mop Lantai
5.Runner Kaler Mickey Mouse Dadam Kt Alamanda
6.Masak.

Ok...Saya perlu bertugas skrg....

Hahaha.... memang tak boleh tahan nak gelak... macam-macam boboboi ni ... tersengeh-sengeh aku sensorang masa miting baca status ni... paling tak tahan yang no 5 tu... 
5.Runner Kaler Mickey Mouse Dadam Kt Alamanda
  Alkisahnya malam tadi lepas balik dari terawih Adam menangis melalak-lalak nak kaler Mickey Mouse macam dalam buku miki mouse dia tu... mama dah cakap yelah nanti besok mama beli... dia nangis jugak... tak tahan mesej kat en ajip cakap adam nangis nak kaler mickey mouse... tu yang kena buat aktiviti no 5 tu haha...

Tak kisah la papa.... buat la apa-apa yang patut kat rumah tu... tak baik kan tido lama-lama bulan pose ni hehe...

a.L.y.C.I.a

3 yang komen:

mekchu said...

hahahaha.. ce ko check, silap2 dia sambung tido tu..

MrS. F!zA said...

hahahha..bagusnya papa dadammmmmm..leh amik alih tugas..ekekeke

Far8 budak baik said...

hahahaha mmg tak ley belahh
mcm cite boboiboy
cite kartun tu kn..
mmg petang2 tgk lah cite tu..
hahahaha kelaka

Copyright © 2011-2016 Reserved to MyAlycia's
Copyright 2007 - 2016 © MyAlycia :: Best viewed in Google Chrome
Design by Azhafizah.Com