Nuffnang Gadget

August 19, 2011

Rambut Raya Lah Pulak...

  selepas tunjuk baju raya dengan tema Arabian Night tu hehe... ni nak tunjuk rambut raya lah pulak... amboi amboi amboi... beraya sakan weiiii tahun ni... tapi bukan Alycia lah... ni ha sibujang kecik ku ini.... Adam Jekkk (sajer panggil nama glamer dia Adam Zek, pastu dia sebut Adam Jek)...
Adam ni sejak kecik memang tak boleh rambut panjang... panjang skittt mula lah tumbuh gatal-gatal atas kepala dia tu... memang tak bole lah nak buat style K-Pop bagai... kena buat rambut ala-ala askar gakkk...

saloon yang dipilih macam biasa lah ikut selera papa.... saloon Macha hehe..

-- nak suruh dia duduk kat kerusi kecik tu dia takmo... kenalah papa dia yang pangkukan --


-- kerut-kerut muka kena mesin rambut... geli kottt --


-- nak suruh tunduk pun dia takmo... kenalah papa dia yang pegang kepala dia --


dan akhirnya, siaplah rambut raya Adam Jekkkkk...
;
;
;
;

-- rambut pendek... belah tepi... memang skema habis anak mama --


notakaki : minggu depan mama pulak nak buat rambut raya.... yoyoyo...


a.L.y.C.I.a

8 yang komen:

Kyra said...

adam sudah ancem

PinKy MoMMa said...

u anak i tak nak potong kt kedai huhu..kena la papa tlg keratkan..kalau kt kedai kang..adeh sebatu dgr dia jerit ;p

Zue AnnaLeeya said...

dah encem pon dadam... hehe..

MrS. F!zA said...

dadam nmpk smart dgn rambut tu wp skema kata mamanya..hihihi

eB ezrin said...

sedih ker hepi tuh? :)

~~@lyci@~~ said...

kyra :
hehe..

pinky momma :
nasib adam nk... di nmpk kedai gunting jer ckp nk potong rmbut..

kak zue :
ehhe.. tq anty ;)

mrs fiza :
mmg rmbut skema ni hehe.. style mcm papa gak.. sibijik ;)

eB :
sedih sbb mama suh posing hehe..

sifu im said...

npe x biarkan panjng je??baru nmpk cam rangga nicolas sputra..haha

mekchu said...

cam tau je anak sape yang berK-pop tu.. hehehe.. apa la dadam.. ehh adam jekk ni.. tak yah skema lagi.. nnti dah sekolah tak larat nak skema..

Copyright © 2011-2016 Reserved to MyAlycia's
Copyright 2007 - 2016 © MyAlycia :: Best viewed in Google Chrome
Design by Azhafizah.Com