Nuffnang Gadget

August 10, 2011

Request Kat Mak Mertua...

minggu lepas Alycia balik kampung hasben kat Pilah... pastu sempat lagi bisik-bisik kat mak mertua "mak, bole masak rendang ayam campur daun puding tak... teringin nak makan..."

esoknya, terus mak Pilah masakkan untuk menantu kesayangan dia ni haaaaaa.....

-- panas-panas lagi kat dalam kuali... besttttnya... 2 hari dua malam ahkak kau makan rendang mak Pilah masak hehe ...

tengkiu makkkkkkk...
sodapppp sangat...
nanti raya buat lagi yer makkkk ;)

pastu, kalau balik pilah memang tak sah terjah Param kat sana...
sebab lauk-lauk tradisi dengan kuih tradisi memang wajib ditatap... kalau terliur, terus beli...

-- gulai siput sedut... omangggg aiiiii, memang meleleh air liur ni --

-- kuih buah melaka ... siap letak dalam dulang lagi... kelapa banyak lagi... isi manis lagi... kat sini tak dapat nak tengok jual macam ni --

notakaki : betullah kata pepatah, hujan emas di negeri orang... hujan batu dinegeri sendiri... lebih baik dinegeri sendiri... eh, ada kaitan tak pepatah ni hehe...

a.L.y.C.I.a

4 yang komen:

eB ezrin said...

sdapnyer, kalo la eB pn blh request g2... mmmuahhhhhhhh... tapiiiiiiiiii

mekchu said...

ko gi param mana? agak2 bergesel montot tak kat param pilah tu?

PinKy MoMMa said...

bestnyer nak request kat mak mertua gak la yang hehehe

rendang pilih memang sedaaaaaappp!

Sidratul Muntaha said...

untung ade mak mertua lagi..
saku ni lagilah..
mak mertua tak prnh kenal lansung sbb mams kenal org tua pun mak dia dah 4 bulan takde.

sedih aku baca entry ni...
sob sob sob...

Copyright © 2011-2016 Reserved to MyAlycia's
Copyright 2007 - 2016 © MyAlycia :: Best viewed in Google Chrome
Design by Azhafizah.Com