Nuffnang Gadget

September 14, 2011

Apa Yang Penting... KERJASAMA !!

tadi baru dapat CD piccas masa Team Building kat Gambang dulu...
bila tengok picca tu, tergelak ramai-ramai sebab tengok aksi memasing...
kena memanjat, menyusup, melompat, jatuh dalam lumpur...
takde nak control-control ayu bagai...
kalau Adam tengok mama dia time tu, mau nangis tak sanggup nak tengok haha...

jom layan picca ;)









dan terima kasih kerana menyokong Alycia menjadi ketua korang..
siapa kata WANITA tak hebat kan hehe ;)


memang best sangat-sangat kat opis ni...
kalau lah lepas ni kena tukar mana-mana..
inilah the best ofis...
same macam ofis lama dulu...
macam adik-beradik jer rasa..

a.L.y.C.I.a

5 yang komen:

PinKy MoMMa said...

wahh smangat nih! seronok kan pengalaman camni..msti tergelak gelak masa buat ni xtvt ni kan dear ;)

MrS. F!zA said...

cayalah alycia..mmpu buat..kita ni lembek sikit..hahaha

Nana said...

beznye xpenah merasa team building gini

azu said...

waahhh alycia mmg beraksi tak hengat punye..hehe..teambuilding cmni mmg best..sekolah2 sulu aktif la, dh keje skang, xpenah join dhh..huu
jom sggh2 entry azu di BamBam2u..tq
http://bambam2u.blogspot.com/2011/09/5-tanda-tanda-anak-anak-berpotensi.html

mekchu said...

ce cakap sekali lagi mana best sbnarnya... uptm ke moa?

(hahah soalan penjerat)

Copyright © 2011-2016 Reserved to MyAlycia's
Copyright 2007 - 2016 © MyAlycia :: Best viewed in Google Chrome
Design by Azhafizah.Com