Nuffnang Gadget

September 13, 2011

Minta Tolong Yer Kawan-kawan...

harini ntah apa kes pulak terjebak dengan Contest yang suruh LIKE-LIKE ni... bila dah tersubmit, baru tersedar.. alaaaaaaaaaaaa... tak bole patah balik...

dengan ini, saya mohon kawan-kawan untuk tolong saya LIKE picca saya yer (tetiba pulak jadi saya) ehhe... caranya mudah sajor... 

1. Klik link berikut : http://www.ourbestmoments.com.my/gallery/34339

2. Bila dah klik link tu, akan keluar gambar macam kat bawah ni...


3. Nanti kawan-kawan klik gambar LOVE kat bawah tu untuk LIKE yer..

mekasih kengkawan... kalau saya menang hadiah pertama dapat pergi ke Universal Studio kat Singapore tu... nanti saya beli ole-ole untuk kawan-kawan yer (ayat nak pujuk suruh LIKE) hehe..

tengkiu in advance kengkawan.. muah muah muah...

a.L.y.C.I.a

6 yang komen:

abazilah said...

dah like !

tolong like saya boleh ?

dekat sini .

http://iownthis87.blogspot.com/2011/09/giveaway-kali-pertama-abazilah.html

mama rifQy said...

dah like alycia..37!!!

eB ezrin said...

pagi2 nih x leh msk laks... nanti eb like eh? gd luck tau :)

MaMa CyDa said...

dah like dah ... ingatkan leh like byk2 kali .. huhuhu

aku xnak ole2 dr USS tp nak ikot ko g skali bleh?? hheheheeeeeee

mekchu said...

kalau contest LIKE yang ada syarat aku terbuka hati nak join..

110 LIKE dah :) gogogogo...

mekchu said...

ehhh.. nak gi USS kah? benarkah? bila kah?

Copyright © 2011-2016 Reserved to MyAlycia's
Copyright 2007 - 2016 © MyAlycia :: Best viewed in Google Chrome
Design by Azhafizah.Com