Nuffnang Gadget

October 20, 2011

20/10 - Hepy Besday & Al-Fatihah....

setiap kali tanggal 20/10 ... pasti akan Alycia ingat sampai bila-bila... sebab tarikh ni adalah tarikh penting bagi insan-insan yang Alycia sayang... Insan yang Alycia kagumi....

pertama sekali yang tentang Hepy Besday tu - 20/10 adalah ulang tahun kelahiran Mama Alycia ... so, tahun ni mama genaplah umur 55 tahun.... 7 tahun tanpa arwah ayah di sisi... mama cukup kuat menjadi mama dan ayah pada keluarga kami... dan kami anak-anak sentiasa menyokong mama dari belakang... Selamat Hari Lahir Mama... kami smua sayang mama ...

-- inilah mama Alycia.... ramai yang kata muka kami kopipes jer hehe --

Yang keduanya Al-Fatihah - 20/10/2011 genaplah setahun arwah ayah mertua Alycia meninggalkan kami... dulu ingat lagi lepas kawin dengan en ajip rasa seronok sangat sebab dah ada ayah mertua... dah bole anggap macam ayah sendiri... yelah, ayah Alycia kan dah meninggal tahun 2004... so, dah adalah orang yang boleh dipangggil ayah... tapi ajal maut tu kan ketentuan Allah... kini, dua-dua ayah dah takde... semoga arwah ayah bersemadi di sana dengan aman... Al-fatihah...



a.L.y.C.I.a

3 yang komen:

Azhafizah[フィザ] said...

Semoga Ibu Kakak dipanjangkan umur,dimurahkan rezeki,diberi kesihatan yang baek serta dipermudahkan urusan oleh-Nya..Selamat hari lahir untuk ibu akak..memang nampak sangat copypaste tu kak..hehe

mekchu said...

suka okeh template baru nih.. cursor lipstik tu yg rasa mcm nak conteng2, tp tak bleh pulak :)

al-fatihah kpd arwah bapa ajip.. dan happy belated bday to mama alycia

nak tambah, dan 20/10 jugak tarikh tutup contest @mekchu.. hahaha.. sempat menyelit

Fabulous Me said...

Alfatihah

Copyright © 2011-2016 Reserved to MyAlycia's
Copyright 2007 - 2016 © MyAlycia :: Best viewed in Google Chrome
Design by Azhafizah.Com