Nuffnang Gadget

October 11, 2011

Ada Jugak Rezeki Menang GA...

siyes... memang sejak 2 menjak ni Alycia sunyi sepi dari menjoinkan diri dengan GA... tu lah pasal sejak 2 menjak ni jarang-jarang ada berita kemenangan (macam la banyak sangat menang uwekkk)...

tapi Alhamdulilah... baru-baru ni menang 2 GA ... memula jadi Pemenang Utama First GA gulagulapelangi.... keputusan penuh kat SINI 



kedua, Alycia adalah pemenang Bracelet and Necklace Giveaway dari Blog Fadzlina Zaman... siapa hantar details dulu, boleh dapat bracelet @ necklace pilihan... harap-harap dapat lah mana yang Alycia berkenan tu hehe... keputusan kat SINI ...





Kemenangan pertama dan ke-2 bulan Oktober 2011..
Kemenangan ke-61 dan ke-62 tahun 2011..

a.L.y.C.I.a

3 yang komen:

SyUhAdA said...

thniah sis..

Nana said...

sama la kita
dah mals nak join
contest ada la sikit2
ga mcm malas hehee

Azhafizah[フィザ] said...

tahniah kak..murah rezeki akak..^_^

Copyright © 2011-2016 Reserved to MyAlycia's
Copyright 2007 - 2016 © MyAlycia :: Best viewed in Google Chrome
Design by Azhafizah.Com