Nuffnang Gadget

October 3, 2011

Confirm HMFD !!

berita terkini dari Papa (kat klinik)...
"Adam komfem kena penyakit tangan, kaki & mulut (HMFD)... kena kuarantin kat rumah seminggu.."

huwaaaa.. kesian Adam... cepat lah masa... tak sabar nak tengok Adam kat rumah... 
pasni Alycia kena gilir-gilir lah cuti jaga Adam kat rumah dengan en ajip huhu...

 a.L.y.C.I.a

16 yang komen:

syawalsimpsons said...

ala cian adam...sabar ye..

mizz-siti said...

Zur, takpe jgn risau..fahmi pernah kena dulu insyaAllah sekejap je sembuh..doc bg ubat ape? Dulu ct bwk fahmi ke kpj dia kasik ubat namanya Aloe Clair utk sembur kt dlm mulut yg ulcer tu..mmg sekejap sgt dh sembuh..

mummy_ayu said...

ciannya Adam....get well soon key..
memang risau kalu anak2 tak sihat....

eB ezrin said...

camner leh kena tuh? aduhhhhhh risau gaks ...

CatlinaFly said...

take care adam..get well soon..alycia kena maklum kat taska/babysitter tu..mesti ad a budak lain kena tu , jangkit kat adam...

Zue AnnaLeeya said...

aduhhh....ciannya dadam...
penyakit nih cpt jangkit kan???
get well soon yer dadam....
jgn culas mkn ubat tau....

mekchu said...

ini hari ni nye result ke? kesian dadam.. berjangkit ngan sape2 ke tu? oh dadam, get well soon boboi..

azu said...

cepat sembuh ye adam..macam2 penyakit sekarang ye..sian budak2 kecik sekarang kan

zh-ena said...

kerisauan jugak bila anak sakit nie kan..sabar yea

MaMa CyDa said...

sabar ek zura ... adam .. cepat sembuh yerrr ...

anak aku yg kecik tuh pon pernah kena HMFD nih juga. Dokter kata berjangkit tp takdelah merbahaya sgt. dia akan jadik merbahaya kalo demam lgsg tak kebah lebih dr 4 hari n bb lgsg taknak mkn. ms Arif kena dulu dokter bg antibiotik jek ngan ubat sapu sbb nnt dia naik merah2 kat tapak tangan n kaki. yg kat mulut tuh dokter takde plak bg obat apa2 pun ....

cantekk said...

cian dadam =(
hope adam cpt cembuh oke..
be strong ye..

IntaNBerliaN said...

siannya adam... sabar yer alycia.. jaga adam baik2.. InsyaAllah dgn jagaan dr ibu bapa & doa semua, adam cpt sihat..

Nana said...

sian dadam..
cpt baik ye sayang..

Mama Gee said...

semoga adam cepat sembuh ya...

notti netti said...

aloloh...ciannya adam....get well soon.

AyuArjuna BiGoshh said...

sabar yerrr...musim kot, nursery ank tutp seminggu sbb jangkitan ni

Copyright © 2011-2016 Reserved to MyAlycia's
Copyright 2007 - 2016 © MyAlycia :: Best viewed in Google Chrome
Design by Azhafizah.Com