Nuffnang Gadget

October 12, 2011

Pabila Anak Tinggal Dengan Papa...

minggu lepas kan Alycia gilir-gilir cuti dengan en ajip kuarantin Adam kat rumah...
bila turn en ajip yang jaga Adam...

tetiba dapat sms camni...
"mama.... pada kat Alamanda... maen bowling ;p.... "

pastu Alycia balas..
"kan suruh kuarantin Adam kat rumah...."

pastu en ajip jawab...
"Adam ni.... asyik ajak pergi jalan-jalan jer ;p...."

abih camno....

balik opis tu Alycia pergi lah tengok apa projek dia orang...

-- anak banak tengah sonok melayan bowling --

-- yang kena kuarantin ni pun lagi lah suka kan... dapat pergi jalan --

-- dengan hidung bertampal pun sampai jugak Alamanda hehe... sebenarnya Adam selsema.... bila selsema, tak bole tido Alycia pakaikan lah benda alah tu... apa nama ntah... sekarang setiap kali dia selsema dia nak pakai --

takpelah papa...
esok biar mama yang cuti...
hahahha..

a.L.y.C.I.a

10 yang komen:

MrS. F!zA said...

hihihi kemain lg papa dia amik ksmptn main bowling..

PinKy MoMMa said...

hahaha yang sebenarnya papa yang nak main bowling..cakap jer lar kan..guna nama dadam pulak..


dadam apa lagi konpem lar suka..papa sporting huhu!

syawalsimpsons said...

adam dah sihat la tu...kkkikikik...tu yang sebok main bowling tu

mummy_ayu said...

seronok la dia tinggal ngan papa leh jenjalan..main bowling.. :-)

zh-ena said...

papa nak main cakap la anak yg nak main hehehehehe

MaMa CyDa said...

hahah esok ko cuti, ko bwk lah plak adam g genting ... lagik care zura ^_^

Nad @ MamaZakwan said...

pandai papa guna nama anak ek..padahal papa yg nak maen boling, hhehe...
oo, adam kalu selsema paaki breath right ek? ok ek pakai tu?

Mama Rayyan said...

sebenarnyer papa yg boring tu kena dok umah hehe

Adlin✿Kyra♥Kyreen Moms✿ said...

dok umah bertambah sakit biar kuar rumah mmg sihat peluh keluar hahha..sempoi la en ajip jaga anak...

Fitri Senin said...

breath right for kids.. fit pun nak beli sebab Raif asik hidung tersumbat je..blh dgr nafasnya kuat..elok ek..??

Copyright © 2011-2016 Reserved to MyAlycia's
Copyright 2007 - 2016 © MyAlycia :: Best viewed in Google Chrome
Design by Azhafizah.Com