Nuffnang Gadget

November 22, 2011

Semangat HARIMAU MUDA.. Aummmm..

Pagi ni semangat ke opis pakai baju kuning.. Mama pakai kuning.. Adam pakai kuning.. Papa jer tak sebab papa takde baju kuning katanya hehe..
Syabas HARIMAU MUDA..
Walaupun kecut-kecut perut tengok penalti semalam, tapi kita smua berbangga..
Aummmmmm...

Sent from my BlackBerry®

8 yang komen:

Sidratul Muntaha said...

130 minint yg mendebarkan kot?!
huh..
kecut perut aku alycia
kaur masuk dapur sbb tak tahan nak tggu gol la ape...
mmg pressurized sungguh
tapi seriously..indonesian mmg suka main sentimen..
damn.
mencik aku!
*arini tak pakai kuning tapi pakai baju hijau nak matcing dgn kfcm...(yerla tu!)

Nana said...

wah semangat sakit jantung nengok bola semalam..dah gol jerit sorang2 je kt umah damia tido hehe

syawalsimpsons said...

MMG SEMANGAT TU..TERBAEEKKK

Adlin✿Kyra♥Kyreen Moms✿ said...

mana tak kecut masa main pun dekat 130minit hambeekkk tu heheh kalau ada yg sakit jantung tu maunya masuk spital hehehe x sia2 kyra jerit gol..syabas harimau muda !!

eB ezrin said...

TAHNIAH HARIMAU MALAYA ... bangga3 :)

MrS. F!zA said...

sebab papa kena pakai kemeja kot..laki jrg ada kemeja kuning kan.

Azhafizah[フィザ] said...

semangat harimau malaya..aummm..tahniah team malaysia!

p/s:kak,fiza tak amek order kak..nanti kalau ade kelapangan fiza inform ye

Syima ~Mama Kyra~ said...

semangat bola la nie..hidup msia :)

Copyright © 2011-2016 Reserved to MyAlycia's
Copyright 2007 - 2016 © MyAlycia :: Best viewed in Google Chrome
Design by Azhafizah.Com